
Turistička zajednica (TZ) Zadarske županije održala je danas 12. svibnja 2021. online prezentaciju za poslovne partnere iz Austrije dok su još krajem travnja i početkom svibnja održane one za tržište Njemačke i Mađarske.
Nastavljaju se virtualne prezentacije na kojima se najznačajnijim
emitivnim tržištima predstavlja turistička ponuda Zadarske
županije, a koje se organiziraju u suradnji s Hrvatskom
turističkom zajednicom (HTZ). Tako je danas održana prezentacija
Turističke zajednice Zadarske županije za austrijsko tržište koja
je okupila je 16 sudionika, a organizirana je u suradnji s
predstavništvom HTZ-a u Beču.
Prethodno je za tržište Njemačke 26. travnja u organizaciji
predstavništva HTZ-a iz Frankfurta i ispostave u Münchenu održana
prezentacija TZ Zadarske županije za prodajno osoblje turističkih
agencija, turoperatore i medije koju je pratilo 32 sudionika.
Uslijedila je prezentacija 6. svibnja za Mađarsku koju je
organiziralo Predstavništvo HTZ-a u Budimpešti, a na kojoj se
isključivo predstavila ponuda zadarske turističke regije od
strane TZ Zadarske županije, a nakon koje je uslijedila i
radionica. Ovo je virtualno događanje okupilo više od 110
sudionika, a tijekom dana je održano gotovo 300 individualnih
sastanaka.
Povodom održanih virtualnih prezentacija direktorica Mihaela
Kadija izjavila:
“S navedenih tržišta stižu nam odlične vijesti, interes brojnih
partnera je zaista velik, a što ususret sezoni svakako obećava,
ali i opravdava naše nade koje polažemo upravo u goste s naših
najvjernijih tržišta.” Dodala je tome: “Pri kraju smo ciklusa
ovakve vrste prezentacija, preostaje nam odraditi još onu za
tržište Francuske idući tjedan” i zaključila kako uvelike
ohrabruje pad broja zaraženih i sve veća procijepljenost našeg
stanovništva, a što je temelj za dolazak velikog broja gostiju u
našu županiju.
U fokusu je ovakvih virtualnih događanja predstavljanje bogate
ponude Zadarske županije ali i informiranje inozemnih partnera o
trenutnim uvjetima ulaska u Hrvatsku i povratka u matičnu zemlju,
te predstavljanje nacionalne oznake sigurnosti Safe stay in
Croatia.
Na prezentacijama se naglašava raznolikost Zadarske županije kako
geografska, tako i ona turističkih proizvoda, ponude, doživljaja
i atrakcija, a što snažno gradi brend “Reci DA! svemu”. Prvi dio
prezentacije ističe doživljaje po subregijama, nakon čega
se prezentacija fokusira na turističke proizvode. Uz glavne
se smještajne kapacitete i njihovu ponudu dodatno prezentiraju i
razni alati koje Turistička zajednica Zadarske županije nudi za
turiste ali i profesionalce, kao što su karte, liste, brošure,
vodiči. Informativne i pune korisnog sadržaja web stranice
Turističke zajednice Zadarske županije aktivne su na čak 10
jezičnih varijanti i predstavljaju veliki napredak u promidžbi.



