#turizam

Mihaela Kadija: Na tržištu središnje Europe postoji velik interes za Zadarskom županijom

Bojan Bogdanić

Turistička zajednica (TZ) Zadarske županije održala je danas 12. svibnja 2021. online prezentaciju za poslovne partnere iz Austrije dok su još krajem travnja i početkom svibnja održane one za tržište Njemačke i Mađarske.

Nastavljaju se virtualne prezentacije na kojima se najznačajnijim
emitivnim tržištima predstavlja turistička ponuda Zadarske
županije, a koje se organiziraju u suradnji s Hrvatskom
turističkom zajednicom (HTZ). Tako je danas održana prezentacija
Turističke zajednice Zadarske županije za austrijsko tržište koja
je okupila je 16 sudionika,  a organizirana je u suradnji s
predstavništvom HTZ-a u Beču.

Prethodno je za tržište Njemačke 26. travnja u organizaciji
predstavništva HTZ-a iz Frankfurta i ispostave u Münchenu održana
prezentacija TZ Zadarske županije za prodajno osoblje turističkih
agencija, turoperatore i medije koju je pratilo 32 sudionika.
Uslijedila je prezentacija 6. svibnja za Mađarsku koju je
organiziralo Predstavništvo HTZ-a u Budimpešti, a na kojoj se
isključivo predstavila ponuda zadarske turističke regije od
strane TZ Zadarske županije, a nakon koje je uslijedila i
radionica. Ovo je virtualno događanje okupilo više od 110
sudionika, a tijekom dana je održano gotovo 300 individualnih
sastanaka.

Povodom održanih virtualnih prezentacija direktorica Mihaela
Kadija izjavila:

“S navedenih tržišta stižu nam odlične vijesti, interes brojnih
partnera je zaista velik, a što ususret sezoni svakako obećava,
ali i opravdava naše nade koje polažemo upravo u goste s naših
najvjernijih tržišta.” Dodala je tome: “Pri kraju smo ciklusa
ovakve vrste prezentacija, preostaje nam odraditi još onu za
tržište Francuske idući tjedan” i zaključila kako uvelike
ohrabruje pad broja zaraženih i sve veća procijepljenost našeg
stanovništva, a što je temelj za dolazak velikog broja gostiju u
našu županiju.

U fokusu je ovakvih virtualnih događanja predstavljanje bogate
ponude Zadarske županije ali i informiranje inozemnih partnera o
trenutnim uvjetima ulaska u Hrvatsku i povratka u matičnu zemlju,
te predstavljanje nacionalne oznake sigurnosti Safe stay in
Croatia.  

Na prezentacijama se naglašava raznolikost Zadarske županije kako
geografska, tako i ona turističkih proizvoda, ponude, doživljaja
i atrakcija, a što snažno gradi brend “Reci DA! svemu”. Prvi dio
prezentacije ističe doživljaje po subregijama, nakon čega
se  prezentacija fokusira na turističke proizvode. Uz glavne
se smještajne kapacitete i njihovu ponudu dodatno prezentiraju i
razni alati koje Turistička zajednica Zadarske županije nudi za
turiste ali i profesionalce, kao što su karte, liste, brošure,
vodiči. Informativne i pune korisnog sadržaja web stranice
Turističke zajednice Zadarske županije aktivne su na čak  10
jezičnih varijanti i predstavljaju veliki napredak u promidžbi.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest