#turizam

Osam američkih putničkih agentica dolazi u Zadar s ciljem promocije luksuznog turizma

HTZ

U organizaciji agencije RealCroatia i Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u SAD-u, u Hrvatskoj se održava prvo organizirano putovanje turističkih agenata iz Amerike u Europu od pojave globalne pandemije koronavirusa.

U programu putovanja sudjeluje osam američkih putničkih agentica,
čije su agencije usko specijalizirane za putovanja u segmentu
luksuznog turizma, a koje će do 30. travnja obići hrvatske
destinacije, Zagreb, Plitvička jezera, Zadar, Trogir, Split,
Hvar, Pelješac i Dubrovnik.

“Činjenica da je prvo europsko putovanje američkih putničkih
agenata organizirano upravo u Hrvatskoj pokazuje kako Amerikanci
željno iščekuju nova putovanja u našu zemlju, odnosno potvrđuje
poziciju naše zemlje kao tražene, sigurne i dobro pripremljene
destinacije. U tome je pomogla i činjenica što smo tijekom prošle
godine bili jedna od rijetkih destinacija koje su bile otvorene
za američke goste, a još bolje trendove očekujemo u ovoj godini u
kojoj smo s američkim tržištem povezani direktnom aviolinijom na
relaciji New York – Dubrovnik. Siguran sam kako će ovo studijsko
putovanje dodatno doprinijeti prepoznatljivosti naše zemlje na
tržištu SAD-a, našem najvažnijem dalekom tržištu”, istaknuo je
direktor HTZ-a Kristjan Staničić, nadodavši kako je luksuzni
turizam jedan od traženijih proizvoda u vrijeme pandemije.

U sklopu ovog putovanja, uz luksuzni turizam, fokus će biti i na
turističkim proizvodima kao što su nacionalni parkovi i parkovi
prirode, kulturno-povijesna baština i eno-gastronomija, odnosno
na proizvodima koji su izrazito traženi na tržištu SAD-a.
Agentice će također biti upoznate sa svim zdravstvenim i
sigurnosnim protokolima koje se provode u Hrvatskoj, s posebnim
naglaskom na kampanju Safe Stay in Croatia.

“Ovaj posjet sinergijski će djelovati s nastojanjima HTZ-a da se
turistička sezona produži na 365 dana u godini, a upravo nam
američko tržište može pomoći u ostvarivanju tog cilja jer se radi
o bogatim i zahtjevnim turistima koji nisu sezonalni kao u
Europi”, istaknula je direktorica Predstavništva HTZ-a u SAD-u
Ina Rodin, naglasivši kako su agentice ujedno i članice
prestižnog Virtuosa, mreže najboljih američkih luksuznih
turističkih agencija koja broji više od 20.000 savjetnika širom
svijeta i više od 1.800 partnera među kojima su vrhunski hoteli,
odmarališta, turoperatori, avioprijevoznici i agencije.

“Sjedinjene Američke Države ključno su turističko tržište sa
ogromnom ekonomskom snagom. Vjerujem da ćemo svi zajedno ovu
krizu iskoristiti kao katalizator za probijanje u jedan viši
turistički segment”, poručila je direktorica agencije RealCroatia
Petra Gracin.

Dodajmo kako je ovo putovanje realizirano uz podršku i suradnju s
turističkim zajednicama gradova Zagreb, Split, Dubrovnik i Hvar
te turističkih zajednica Zadarske, Ličko-senjske,
Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije.
Realizacija putovanja ne bi bila moguća ni bez doprinosa brojnih
partnera poput Turkish Airlinesa i Croatia Airlinesa, ali i
subjekata kao što su Maistra, Amadria, Esplanade, Le Premier,
Bastion, Cornaro, Vestibul, Hotel Park u Splitu, Briig, Maslina
Resort, Adriana, Villa Korta Katarina, Excelsior, Kazbek, Pucić
Palace i Villa Dubrovnik.

Dodajmo kako agentice u pratnji Ine Rodin danas borave u Splitu,
te potom kreću prema Hvaru i Pelješcu da bi svoj posjet Hrvatskoj
završile 30. travnja u Dubrovniku.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest