#turizam

Talijanskim agentima i medijima posebno predstavljena Zadarska županija

TZZŽ

Najviše talijanskih gostiju očekuje se tijekom glavne ljetne sezone

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Italiji u suradnji
s Turističkom zajednicom Zadarske županije održava virtualnu
prezentaciju namijenjenu talijanskim turističkim agentima i B2B
medijima koja je okupila više od 60 sudionika. Tema virtualnog
susreta je predstavljanje ukupne turističke ponude Hrvatske, s
posebnim naglaskom na ponudu Zadarske županije, kao i
informiranje o nacionalnoj oznaci sigurnosti Safe stay in Croatia
i svim mjerama koje se provode za siguran boravak turista na
destinacijama.

“Dok čekamo na potpuno otvaranje Italije i mogućnost nesmetanih
putovanja, aktivnosti poput virtualnih prezentacija idealna su
prilika da, u suradnji sa županijskim turističkim zajednicama,
prezentiramo turističku ponudu hrvatskih regija kojima je Italija
jedno od važnijih tržišta. U ovim neizvjesnim vremenima vrlo je
važno održavati prisutnost i vidljivost na tržištu te
kontinuirano komunicirati sve aktualne informacije partnerima i
medijima”, istaknula je direktorica Predstavništva HTZ-a u
Italiji Viviana Vukelić dodavši kako na talijanskom tržištu
uskoro kreće informativna kampanja Safe Stay in Croatia, nakon
čega će uslijediti B2B kampanja u specijaliziranim turističkim
medijima, a zatim i glavna pozivna kampanja talijanskim
turistima.

Okupljene partnere i predstavnike medija pozdravio je i direktor
Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić. “Dobra
očekivanja s tržišta Italije za ovu sezonu temelje se na
povratnim informacijama glavnih partnera s talijanskog tržišta,
kao i na najavama novih brodskih i aviolinija koje će ove sezone
povezivati Hrvatsku i Italiju”, izjavio je Staničić.

Prezentacija potencijala Zadarske županije talijanskim agentima i
medijima posebno je fokusirana na tri proizvoda i to outdoor,
nautiku i gastronomiju. “Italija je uvijek bila naše vjerno
tržište koje je nažalost protekle godine bilo najviše pogođeno
epidemijom, a za koje ipak očekujemo dobar odaziv ove godine.
Talijani izuzetno cijene našu razvedenu obalu i predivan
arhipelag. Zainteresirane partnere ovom smo prilikom podsjetili
na naše adute te upoznali s ponudom raznih doživljaja koji se
mogu iskusiti u raznim dijelovima županije. Nautika, odnosno
otoci, posebni interesi s naglaskom na gastronomiju, kapaciteti
te razni alati putem kojih svojim gostima olakšavamo organizaciju
boravka, samo su neke od istaknutih tema. Izuzetno nas veseli i
ulijeva optimizam veliki interes koji su partneri iskazali za
naše destinacije, što dokazuje i ovaj virtualni susret”, izjavila
je direktorica Turističke zajednice Zadarske županije Mihaela
Kadija.

Vezano za prometnu povezanost, uz međunarodnu trajektnu liniju
Zadar – Ancona, od 24. srpnja do 29. kolovoza 2021. brzi brod
turoperatora Gomo Viaggi kapaciteta 374 sjedala povezivat će
Pesaro i Cesenatico s Malim Lošinjem i Novaljom te Cesenatico s
Rovinjem. Brod će u srpnju prometovati tri puta tjedno, a u
kolovozu četiri puta tjedno. Isti partner potvrdio je kako će u
kolovozu zadržati i avioliniju iz Ancone za Split, a tu su i
druge linije kompanija kao što su easyJet, Volotea, Ryanair i
Vueling, koje će hrvatske zračne luke povezivati s Rimom,
Milanom, Napolijem, Barijem, Palermom i Venecijom. Također,
tvrtka za krstarenja MSC Crociere od lipnja 2021. ponovo kreće s
putovanjima, a u njihov je program uključena i Hrvatska. Planira
se kako će njihovi kruzeri iz Venecije, Trsta i Barija imati
zaustavljanje u Dubrovniku, a oni iz Venecije i Barija i u
Splitu.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest