
Hrvatska pošta prilagodila je poslovanje na potresom pogođenom području te je tako produžila rok isporuke za pet radnih dana, obustavila je naplatu ležarine za sve pošiljke te je za 19 poštanskih ureda izmijenila radno vrijeme.
Pošta je prilagodila poslovanje sukladno odluci Vlade o
proglašenju stanja katastrofe uzrokovane potresima, priopćila je
u ponedjeljak.
Također, zahtjevi za nadoslanje pošiljaka na drugu adresu i
zadržavanje pošiljaka u poštanskom uredu se ne naplaćuju, a mogu
se ispuniti u svim poštanskim uredima ili online: https://obrasci.posta.hr/.
Radno vrijeme poštanskih ureda na pogođenom području izmijenjeno
je zbog posljedica potresa, a novo radno vrijeme za pojedini ured
može se provjeriti na ovom popisu ili putem pretraživača
poštanskih ureda: https://www.posta.hr/pretrazivanje-postanskih-ureda/263.
Poštanski uredi 44000 Sisak (Stjepana i Antuna Radića 29) i 44010
Sisak-Caprak (Hrvatskog narodnog preporoda 6) zatvoreni su zbog
oštećenja te će se isporuka pismovnih pošiljaka u poštanskim
uredima obavljati prema tablici adresa koja
se može preuzeti na ovoj poveznici.
Isporuka paketa u Sisku će se iznimno obavljati samo u poštanskom
uredu 44103 (Augusta Cesarca 109 A). Na obavijestima o prispijeću
pošiljke bit će naznačen poštanski ured u kojem se pošiljka može
podići te Pošta moli korisnike da na to obrate pažnju.
U svim poštanskim uredima korisnici mogu bez naknade izvršiti
uplatu pomoći unesrećenima na području pogođenom potresom, a
popis računa organizacija i institucija koje prikupljaju pomoć
dostupni su na internetskim stranicama Hrvatske pošte.



