
Gradilište Pelješkog mosta u Komarni priprema se za dolazak kineskog izvođača China Road and Bridge Corporation (CRBC) te je u ponedjeljak počelo razmontiranje dizalice koju je koristio bivši izvođač radova, a prema najavama, kineski bi strojevi trebali na gradilište doći do kraja kolovoza
Kako se moglo saznati na gradilištu, dizalica se uklanja
jer će kineski izvođač na gradilište dovesti svoju
mehanizaciju.
Predstavnici Hrvatskih cesta, naručitelja radova i China Road and
Bridge Corporation (CRBC), izvođača radova, potpisali su u
ponedjeljak u Stonu zapisnike o primopredaji projektne
dokumentacije za izgradnju Pelješkog mosta.
Ugovor za izgradnju mosta kopno-Pelješac s pristupnim cestama,
vrijedan 2,08 milijardi kuna (bez PDV-a) potpisan je 23. travnja
između predstavnika Hrvatskih cesta i kineskog konzorcija China
Road and Bridge Corporation, a 85 posto prihvatljivih troškova
financira se iz EU sredstava.
Pelješki most bit će dug 2,4 kilometra i visok 55 metara, a imat
će četiri prometna traka. Od današnjeg dana počinje teći
rok od 36 mjeseci za realizaciju izgradnje Pelješkog mosta.
Inače, ugovor s bivšim izvođačem radova o gradnji Pelješkog
mosta, koji je bio potpisan 2007., raskinut je 2012. godine.
Vlada je tada dala suglasnost da se raskine Ugovor o građenju
mosta kopno – Pelješac sklopljenog između Hrvatskih cesta d.o.o.
i Poslovne udruge tvrtki Konstruktor – Inženjering d.d., Split
(vodeći partner), Viadukt d.d., Zagreb (partner) i Hidroelektra
niskogradnja d.d., Zagreb (partner). Među ostalim, obrazloženo je
da Hrvatska nije u mogućnosti osigurati sredstava za dovršetak
tog projekta, vrijednog nešto više od 1,9 milijardi kuna.



