svaki problem je važan

Uspješni rezultati kampanje Hrabrog telefona u partnerstvu s Viberom

Hrabri telefon je povodom 20 godina djelovanja tijekom kampanje "Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći" u jedinstvenom partnerstvu s Viberom otvorio tromjesečni komunikacijski kanal putem javnog računa

Uključilo je to i besplatan paket stickera s hrabrim medvjedićem
kao zaštitnim znakom kojim djeca i mladi mogu u svakom trenutku
pružiti podršku svojim prijateljima te potpuno anonimnim
chatbotom kako bi svoju savjetodavnu liniju 116 111 još više
približili djeci, mladima i posebno adolescentima.

Uspješne rezultate kampanje pokazuje prije svega broj preuzimanja
sticker paketa koji iznosi više od 214.000 puta, te stickeri koji
su podijeljeni više od 923.000 puta. Također kada govorimo o
broju interakcija s chatbotom, ostvareno je 200.000 započetih
upitnika.

Važan uspjeh pokazuje i javni račun na kojem su predstavljeni
volonteri Hrabrog telefona, ali i 12 hrabrih priča kojeg je
pratilo oko 185.000 pratitelja s više od 1.000 reakcija tjedno. U
usporedbi s periodom od 3 mjeseca prije početka kampanje, tijekom
provođenja kampanje u partnerstvu s Viberom, broj poziva prema
Hrabrom telefonu povećan je za 33%, dok je broj kontakata putem
chat poruka porastao za čak 69% te putem e-maila za 43%.

“Svjesni činjenice kako djeca i mladi svakodnevno koriste
mobitele za komunikaciju, istraživanje, igre itd., odlučili smo
se partnerski povezati s Viberom kako bi im na kanalu na kojem
provode svoje slobodno vrijeme pokazali kako nisu sami i da mogu
pronaći podršku u rješavanju svojih problemima, kao i pronaći i
inspiraciju ili rješenje.

Vrlo nam je važno kao organizaciji pronaći nove načine
komunikacije s djecom i mladima, posebno onda kada se radi o
temama o kojima je često teško govoriti i odraslim osobama. Zato
za njih, kada riječi nisu dovoljne, govore naši stickeri s
hrabrim medvjedićem koji se, kao i oni, nalazi u različitim
emotivnim situacijama i kojeg se lako podjeli s prijateljem koji
ima problema ili kojem želimo pružiti podršku u teškoj situaciji.
Posebno mi je drago pratiti ove uspješne rezultate naše kampanje
jer oni ne predstavljaju brojke, već svaku pojedinu osobu koja
podržava naše aktivnosti, kojoj smo imali prilike pomoći ili onu
koja je sada barem malo svjesnija svoje okoline i može uspješnije
prepoznati svoje probleme, probleme svog djeteta ili svojih
bližnjih”
 – rekla je Hana Hrpka, prof.
psihologije, predsjednica udruge Hrabri telefon.

Djeca i mladi sve češće se susreću sa suvremenim problemima
vršnjačkog nasilja i društvene izoliranosti, lošim ocjenama u
školi kao i osjećajem usamljenosti, potištenosti te bi željeli
podijeliti svoje probleme s nekim, no često nailaze na
nerazumijevanje i zatvorena vrata.

Korisnici su zato imali priliku saznati više o volonterima
Hrabrog telefona te pročitati sveukupno 12 priča nastalih iz
iskustva Hrabrog telefona i onoga što im djeca i mladi pričaju.
Upravo je iskrenost, odnosno priče pozivatelja ono što može
pomoći djeci i mladima koji trenutno prolaze kroz jednu od
sličnih situacija i potaknuti ih da potraže pomoć, da potaknu
prijatelja koji se možda nalazi u sličnoj situaciji, a one
istovremeno potiču i roditelje da lakše razumiju probleme svoje
djece.

“Nama u Viberu iznimno je važno podržavati i biti
partneri društveno odgovornih projekata poput ovog koji
jednostavno mijenja društvo oko sebe na bolje. Odgovorni smo
prema više od milijardu naših korisnika diljem svijeta da kao
jedna od najsigurnijih komunikacijskih platformi, ali i
najutjecajnijih, nastavimo graditi sigurno okruženje za
komunikaciju svih, a posebno djece i mladih. Upravo zato mi je
drago što smo ovim projektom s Hrabrim telefonom osvijestili tako
velikom broju korisnika važnost problema kroz koje prolaze djeca
i mladi, ali i njima pružili podršku ili ih potaknuli da potraže
pomoć. Također, iskreno vjerujem kako smo na ovaj način pomogli
širenju vizije Hrabrog telefona i izvan velikog broja naših
korisnika prema javnosti i društvu općenito kako bi svako dijete,
svaki adolescent i svaki roditelj znao da nije sam i da postoje
oni koji će mu pružiti podršku”
– naglasila je Daniela
Ivanova, Viberova menadžerica za strateška partnerstva za CEE
regiju.

Podsjetimo kako se kampanja provodila zahvaljujući partnerima,
donatorima i sponzorima Hrabrog telefona: Viber, Señor, Outdoor
Akzent, Hrvatska elektroprivreda, Nacionalna zaklada za razvoj
civilnog društva, Grad Zagreb, Ministarstvo za demografiju,
obitelj, mlade i socijalnu politiku, T-Hrvatski telekom, B1
plakati, Teen385, Mediacor te pod medijskim pokroviteljstvom Nove
TV i Dnevnik.hr-a.

U ovoj kampanji sudjelovalo je čak 31 influencera te da su
važnost ove kampanje prepoznale mnoge javne osobe koje su i
podržale projekt poput Ide Prester, Ane Bučević, Ivana Šarića,
Lane Klingor Mihić, Nike Ilčić, Maje Galbe, Maše Zibar i mnogih
drugih.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest