pojasnit će propuste

Iskaz Zuckerbega pred Europskim parlamentom uživo na Internetu

AP Images

Sastanak osnivača Facebooka Marka Zuckerberga i zastupnika u Europskom parlamentu (EP) u utorak u Bruxellesu na kojem će on objasniti propuste u zaštiti podataka korisnika izravno će se prenositi na internetu, objavio je u ponedjeljak EP.

“Razgovarao sam s Zuckerbergom o mogućnosti izravnog prijenosa na
internetu tog sastanka. Sretan sam što mogu objaviti da je
prihvatio taj novi zahtjev”, objavio je predsjednik
EP-a Antonio Tajani na Twitteru.

Razgovor vođa političkih skupina EP-a i glavnog izvršnog
direktora Facebooka, koji je EU zatražio nakon izbijanja skandala
s Cambridge Analyticom, najavljen je prošle srijede i trebao se
održati iza zatvorenih vrata.

No nekoliko sudionika tome se usprotivilo. Tražili su da
Zuckerberg da iskaz javno, kao što je to prošli mjesec učinio
pred američkim zastupnicima.

Sastanak je tim važniji što se događa tri dana prije stupanja na
snagu novog europskog zakona o boljoj zaštiti osobnih podataka.
Zakon stupa na snagu 25. svibnja.

Sastanak će se održati od 18.15 do 19.30 sati po mjesnom vremenu.

Prije toga Zuckerberg i Tajani imat će polusatni bilateralni
sastanak, rekao je Tajanijev glasnogovornik.

Facebook je pogodila kriza povjerenja kod korisnika, oglašivača,
zaposlenika i investitora nakon što je priznao da su podaci o oko
87 milijuna ljudi, većinom iz Sjedinjenih Država, došli u ruke
tvrtke Cambridge Analytice koja ih je iskoristila u političkim
kampanjama.

Nakon izbijanja skandala, u Americi i u Europi otvoreno je
nekoliko službenih istraga, a Zuckerberg se nekoliko puta
ispričao zbog kršenja privatnosti korisnika najveće društvene
mreže na svijetu.

Cambridge Analytica je 2014. putem psihološkog upitnika na
koji je odgovorilo 270.000 osoba pribavila podatke o 87 milijuna
korisnika Facebooka.

To je britanskoj tvrtki omogućilo da stvori dragocjenu bazu
podataka prije nego ju je angažirala ekipa kampanje Donalda
Trumpa.

Osobni podaci su u središtu gospodarskog modela Facebooka i
drugih tehnoloških skupina poput Twittera i Googla jer omogućuju
bolje usmjeravanje reklamnih, trgovačkih ili političkih
sadržaja.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest