brlog zadružna pivovara

Dan poduzetništva mladih: Kako ostvariti uspješnu “crowdfunding” kampanju?

tockanai

Ovog četvrtka, 19. travnja 2018., od 19 sati, u Klubu mladih KLOOZ, saznati ćete iz prve ruke sve što vas zanima o pokretanju vlastitog posla, načinu promocije, ustrajnosti te kako kreirati vlastitu uspješnu "crowdfunding" kampanju.

Uspjeh dviju vrijednih, kreativnih i snalažljivih sugrađanki, Ane Teskere i Maje Šepetavec, okupljenih u BRLOG zadružna pivovara , odjeknuo je diljem domovine.

Dvije godine po pokretanju proizvodnje craft pive “Plavuše” te uspješne “crowdfounding” kampanje putem Indiegogo platforme, dolaze u goste, podijeliti svoja iskustva, prenijeti znanje i motivirati nove generacije mladih na odvažnost poduzetničkog pothvata.

*aktivnost se provodi u sklopu programa Klub mladih KLOOZ Udruge CINAZ odobrenog od Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku RH.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest