
Započela nova kampanja Hrabrog telefona kojom želi potaknuti mlade da progovore o svojim problemima.
Povodom 20 godina djelovanja, udruga Hrabri telefon započela je
novu kampanju kojom želi približiti djeci i mladima savjetodavnu
liniju Hrabri telefon za djecu 116-111.
Kampanja pod nazivom “Hrabri telefon sluša kao da je svaki
problem najveći” započela je 4. siječnja jumbo plakatima u
Zagrebu, Osijeku, Rijeci i Splitu, a nastavit će se i plakatima u
školama i zagrebačkim tramvajima.
“Koma ocjene”, “strogi starci”, “bolan prekid”, “nitko me ne zove
van”… samo su neke od poruka koje će se moći primijetiti na
ulicama četiri najveća hrvatska grada, kojima se želi ohrabriti
djecu i mlade te osobito adolescente da se obrate Hrabrom
telefonu s bilo kojim svojim problemom, prolazeći kroz velike
emotivne i socijalne promjene.
“Savjetovatelji Hrabrog telefona pristupaju svakom
problemu stručno, zainteresirano i s pažnjom – od svakodnevnih
problema do onih najtežih, Hrabrom telefonu su svi problemi
važni. Stoga im upravo to želimo poručiti ovom kampanjom – Tu smo
za tebe, bez obzira koji je tvoj problem; Hrabri telefon sluša
kao da je svaki problem najveći”, rekla je Hana
Hrpka, prof. psihologije, predsjednica udruge Hrabri telefon.
Kampanja se provodi zahvaljujući partnerima, donatorima i
sponzorima Hrabrog telefona: Señor, Outdoor Akzent, Hrvatska
elektroprivreda, Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva,
Grad Zagreb, Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i
socijalnu politiku, T-Hrvatski telekom, B1 plakati, Teen 385,
Viber, Mediacor te pod medijskim pokroviteljstvom Nov@TV i
Dnevnik.hr.



