Procter&Gamble i Lidl Hrvatska

Humanitarna akcija Reci DA: Pola milijuna kuna za dječje domove

Humanitarna kampanja Reci DA! ispunila je svoj cilj! U ime tvrtki Procter&Gamble i Lidl Hrvatska državnoj tajnici Ministarstva, Mariji Pletikosi uručen je ček s cjelokupnim iznosom donacije.

Humanitarna kampanja Reci DA! ispunila je svoj cilj! U trinaest
dječjih domova kojima je osnivač Republika Hrvatska svakodnevica
je ljepša i ugodnija zahvaljujući donaciji u iznosu
od 552.358 kuna.

Kampanju Reci DA! zajednički su provele tvrtke Procter&Gamble
i Lidl Hrvatska, a trajala je dvije godine. Kupci su kampanju
mogli podržati kupnjom istaknutih proizvoda tvrtke
Procter&Gamble u trgovinama Lidla. Cjelokupni rezultati
dvogodišnje kampanje predstavljeni su u zagrebačkom Dječjem domu
Antuna Gustava Matoša u kojemu je humanitarna kampanja Reci DA! i
započela.

“Društveno odgovorno poslovanje u srži je djelovanja
tvrtke Procter&Gamble u svim sredinama u kojima smo prisutni,
a brojni naši programi diljem svijeta su usmjereni na
poboljšavanje životnih uvjeta djece i ugroženih obitelji. Iznimno
smo ponosni što smo i u Hrvatskoj pridonijeli uljepšavanju
svakodnevice djeci koja su u dječjim domovima pronašla privremeno
ili stalno mjesto odrastanja. Uređivanjem dječjih soba, te
prostora za igru i učenje omogućili smo im da se osjećaju
ugodnije u svojoj drugoj obitelji. U ime tvrtke
Procter&Gamble zahvaljujem svim sudionicma humanitarne
kampanje Reci DA!, a posebno kupcima naših proizvoda koji su
prepoznali i podržali zajedničke napore tvrtki Procter&Gamble
i Lidl Hrvatska”
, izjavila je Lana Zanne
Latos, generalna direktorica P&G-ja za Hrvatsku i
Sloveniju. 

Donacija je usmjerena prema domovima u Zagrebu, Osijeku, Splitu,
Puli, Selcu, Vinkovcima, Lipiku, Sl. Brodu, Karlovcu, Koprivnici,
Lovranu, Sisku i Dubrovniku.

“Nakon dvije godine humanitarne kampanje Reci DA! možemo
s ponosom reći da smo svi zajedno jedna velika Reci DA! obitelj.
Povezuje nas zajednički napor da djeci koja su se zbog teških
životnih okolnosti našla u dječjim domovima omogućimo ljepšu
svakodnevicu, i sada možemo istaknuti da smo u tome zaista i
uspjeli. Potaknuli smo lokalnu zajednicu da se odazove pozivu na
akciju i da svojim sudjelovanjem omogući uljepšavanje dječje
svakodnevice. Hvala svima koji su dali svoj doprinos jer nam je
to poticaj da nastavimo i dalje odgovarati na potrebe lokalne
zajednice u sredinama u kojima smo prisutni”
, izjavila
je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih
komunikacija Lidla Hrvatska.

Kampanju Reci DA! od samog početka podržava Ministarstvo za
demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku. U 13 dječjih
domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač
Republika Hrvatska smješteno je 298 djece, a za 427 djece se
pružaju usluge boravka ili organiziranog stanovanja. U ime tvrtki
Procter&Gamble i Lidl Hrvatska državnoj tajnici Ministarstva,
Mariji Pletikosi uručen je ček s cjelokupnim iznosom donacije.

“Humanitarna kampanja Reci DA! jedina je koja je
obuhvatila sve domove kojima je osnivač Republika Hrvatska zbog
čega tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska zaslužuju posebno
priznanje. Iskorak koji je napravljen prema djeci i trud koji je
uložen kako bi im se  omogućilo ugodnije odrastanje ostat će
trajno zabilježeni u svim domovima u kojima je donacija omogućila
uređenje prostora ili nabavu potrebne opreme. Zahvaljujem svim
sudionicima koji su svojim osobnim zalaganjem pokrenuli kampanju
Reci DA! i time djeci omogućili da im svaki dan bude ispunjen
vedrinom, ali i povjerenjem u zajednicu”,
izjavila
je državna tajnica Ministarstva za demografiju, obitelj,
mlade i socijalnu politiku, Marija Pletikosa.

Na predstavljanju cjelokupnih rezultata humanitarne kampanje Reci
DA! bili su i ambasadori kampanje, dizajnerica
interijera Mirjana Mikulec, voditeljica Karmela Vukov
Colić i spisateljica za djecu Sanja Pilić. One su
svojim sudjelovanjem i posjetom dječjim domovima značajno
pridonijele širenju poruka kampanje i ostvarenju zajedničkog
cilja. Na linku pogledajte njihove video poruke zahvale svim
sudionicima humanitarne kampanje Reci DA!

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest