
Humanitarna kampanja Reci DA! ispunila je svoj cilj! U ime tvrtki Procter&Gamble i Lidl Hrvatska državnoj tajnici Ministarstva, Mariji Pletikosi uručen je ček s cjelokupnim iznosom donacije.
Humanitarna kampanja Reci DA! ispunila je svoj cilj! U trinaest
dječjih domova kojima je osnivač Republika Hrvatska svakodnevica
je ljepša i ugodnija zahvaljujući donaciji u iznosu
od 552.358 kuna.
Kampanju Reci DA! zajednički su provele tvrtke Procter&Gamble
i Lidl Hrvatska, a trajala je dvije godine. Kupci su kampanju
mogli podržati kupnjom istaknutih proizvoda tvrtke
Procter&Gamble u trgovinama Lidla. Cjelokupni rezultati
dvogodišnje kampanje predstavljeni su u zagrebačkom Dječjem domu
Antuna Gustava Matoša u kojemu je humanitarna kampanja Reci DA! i
započela.
“Društveno odgovorno poslovanje u srži je djelovanja
tvrtke Procter&Gamble u svim sredinama u kojima smo prisutni,
a brojni naši programi diljem svijeta su usmjereni na
poboljšavanje životnih uvjeta djece i ugroženih obitelji. Iznimno
smo ponosni što smo i u Hrvatskoj pridonijeli uljepšavanju
svakodnevice djeci koja su u dječjim domovima pronašla privremeno
ili stalno mjesto odrastanja. Uređivanjem dječjih soba, te
prostora za igru i učenje omogućili smo im da se osjećaju
ugodnije u svojoj drugoj obitelji. U ime tvrtke
Procter&Gamble zahvaljujem svim sudionicma humanitarne
kampanje Reci DA!, a posebno kupcima naših proizvoda koji su
prepoznali i podržali zajedničke napore tvrtki Procter&Gamble
i Lidl Hrvatska”, izjavila je Lana Zanne
Latos, generalna direktorica P&G-ja za Hrvatsku i
Sloveniju.
Donacija je usmjerena prema domovima u Zagrebu, Osijeku, Splitu,
Puli, Selcu, Vinkovcima, Lipiku, Sl. Brodu, Karlovcu, Koprivnici,
Lovranu, Sisku i Dubrovniku.
“Nakon dvije godine humanitarne kampanje Reci DA! možemo
s ponosom reći da smo svi zajedno jedna velika Reci DA! obitelj.
Povezuje nas zajednički napor da djeci koja su se zbog teških
životnih okolnosti našla u dječjim domovima omogućimo ljepšu
svakodnevicu, i sada možemo istaknuti da smo u tome zaista i
uspjeli. Potaknuli smo lokalnu zajednicu da se odazove pozivu na
akciju i da svojim sudjelovanjem omogući uljepšavanje dječje
svakodnevice. Hvala svima koji su dali svoj doprinos jer nam je
to poticaj da nastavimo i dalje odgovarati na potrebe lokalne
zajednice u sredinama u kojima smo prisutni”, izjavila
je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih
komunikacija Lidla Hrvatska.
Kampanju Reci DA! od samog početka podržava Ministarstvo za
demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku. U 13 dječjih
domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač
Republika Hrvatska smješteno je 298 djece, a za 427 djece se
pružaju usluge boravka ili organiziranog stanovanja. U ime tvrtki
Procter&Gamble i Lidl Hrvatska državnoj tajnici Ministarstva,
Mariji Pletikosi uručen je ček s cjelokupnim iznosom donacije.
“Humanitarna kampanja Reci DA! jedina je koja je
obuhvatila sve domove kojima je osnivač Republika Hrvatska zbog
čega tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska zaslužuju posebno
priznanje. Iskorak koji je napravljen prema djeci i trud koji je
uložen kako bi im se omogućilo ugodnije odrastanje ostat će
trajno zabilježeni u svim domovima u kojima je donacija omogućila
uređenje prostora ili nabavu potrebne opreme. Zahvaljujem svim
sudionicima koji su svojim osobnim zalaganjem pokrenuli kampanju
Reci DA! i time djeci omogućili da im svaki dan bude ispunjen
vedrinom, ali i povjerenjem u zajednicu”, izjavila
je državna tajnica Ministarstva za demografiju, obitelj,
mlade i socijalnu politiku, Marija Pletikosa.
Na predstavljanju cjelokupnih rezultata humanitarne kampanje Reci
DA! bili su i ambasadori kampanje, dizajnerica
interijera Mirjana Mikulec, voditeljica Karmela Vukov
Colić i spisateljica za djecu Sanja Pilić. One su
svojim sudjelovanjem i posjetom dječjim domovima značajno
pridonijele širenju poruka kampanje i ostvarenju zajedničkog
cilja. Na linku pogledajte njihove video poruke zahvale svim
sudionicima humanitarne kampanje Reci DA!



