tri ključna kriterija

HTV danas najavio da bi mogao ukinuti središnji Dnevnik

Dusko Jaramaz/PIXSELL

Hrvatska radiotelevizija danas je najavila kako je otvorena mogućnost ukidanja središnjeg Dnevnika!

Naime, HRT se danas službeno očitovao na ukidanje svoje emisije
Hrvatske uživo pa smo tako saznali i službene kriterije za
ukidanje neke emisije.

“Odluku o prestanku emitiranja emisije Hrvatska uživo programsko
vodstvo donijelo je smatrajući da u udarnim terminima
prevladavaju politički sadržaji te temeljem podataka o padu
gledanosti te emisije u razdoblju od 2007. do 2017. godine.
Naime, za razliku od gledanosti nekih drugih emisija u
poslijepodnevnome terminu gledanost emisije Hrvatska uživo u tom
je razdoblju bila u stalnome padu, što potvrđuje da su gledatelji
zasićeni takvim sadržajima u tomu dijelu dana”, stoji u
priopćenju HRT-a.

Prema tom priopćenju tri su ključna kriterija: emisija je
prepolitična, pad gledanosti zadnjih deset godina te veća
gledanost konkurencije. S obzirom na to da je riječ o službenim
kriterijima čini se da su otvorena vrata ukidanju središnjeg
Dnevnika HTV-a.

Naime, Dnevnik je sam po sebi prepolitičan, odnosno prevladavaju
politički sadržaji.

Nitko nije zabilježio takav pad gledanosti kao što je zabilježio
središnji Dnevnik. Kako smo pisali prošle godine, u samo dva
mjeseca od HTV-ovog Dnevnika odustalo je 125 tisuća gledatelja.
Nije pomoglo ni prebacivanje Dnevnika s 19 i 30 sati na 19 sati.

I treći kriterij je ispunjen. Središnji Dnevnik HTV-a nekada je
bio neprikosnoven po gledanosti, a danas se nalazi tek na trećem
mjestu iza Dnevnika Nova TV i RTL-a. Odnosno HRT-ovim rječnikom
rečeno: za razliku od gledanosti nekih drugih emisija u tom
terminu gledanost Dnevnika u tom je razdoblju bila u stalnome
padu.

Na kraju sudeći prema kriterijima HRT-a nemamo što drugo
zaključiti nego da su gledatelji zasićeni takvog sadržaja.

A sudeći prema reakcijama gledatelja i takve javne televizije,
doznaje
Index.hr

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest