šum u komunikaciji

Marija Dejanović: Rasvjetljavanje uloga i odnosa unutar jedne destinacije se rješavaju na Turističkom vijeću a ne preko medija

Zeljko Mrsic/PIXSELL

Marija Dejanović, direktorica Turističke zajednice grada Nina uputila je javnosti priopćenje u kojem se osvrnula na nedavna prozivanja iz Grada Nina na račun institucije koju uspješno vodi već godinama. Priopćenje prenosimo u cijelosti.

Grad Nin je osnivač Turističke zajednice grada Nina koja je
takoreći produžena ruka Grada Nina.

Početkom svibnja ove godine u uredu gradonačelnika se uz
nazočnost svih gradskih tvrtki i pojedinaca zaduženih za pripremu
kalendara događanja za tekuću godinu raspravljalo i podijeljene
su uloge te je zajedničkim radom sastavljen kalendar događanja za
sezonu.

Ističem, kako Plan i program rada za svaku godinu zajedno
sastavljaju predsjednik Turističke zajednice grada Nina i
direktorica Turističkog ureda Turističke zajednice grada Nina te
predlažu Turističkom vijeću koje ga usvaja ili mijenja i kao
takav dokument još potvrđuje Skupština turističke zajednice.

>> Nin: Rekordna turistička sezona
i milijunto noćenje!

Uvijek sam otvorena za argumentiranu kritiku i konstruktivnu
raspravu, no kritika preko medija nije primjerena, pogotovo jer
prvotno nisam osobno upoznata s istom, jer se na tijelima
turističke zajednice dogovara Plan i program rada i donosi plan
financijskih sredstava za ulaganje u zadaće turističke zajednice
kako bi se što učinkovitije bavilo osnovnim zadaćama: promidžbom,
razvojem proizvoda i upravljanju destinacijom, uz kontinuirano
jačanje znanja o promidžbi i pronalasku što učinkovitijih
suvremenih kanala promidžbe, brendiranju, marketingu i PR-u, kao
i kreiranje novih sadržaja u destinaciji koji će biti motiv novih
turističkih dolazaka.

Mediji nikako nisu mjesto za rasvjetljavanje uloga i odnosa
unutar jedne destinacije i eventualnih nezadovoljstava, budući da
je normalno da se u poslu pojave i teškoće i nezadovoljstva, već
za to postoje tijela upravljanja poput Turističkog vijeća koje
ima svoje članove sastavljene od predstavnika raznih grupacija i
upravo su oni zaduženi za donošenje odluka i ocjenjuju uspjeh
manifestacija, te donose mjere za razvoj i unaprjeđenje.

Najznačajnija uloga turističke zajednice je promidžba, a
kvalitetna i sustavna promidžba se provodi već četvrt stoljeća
što u najvećoj mjeri privlači turiste u destinaciju, a za to
imamo i relevantne brojke o turističkim dolascima i noćenjima,
jer ako ih se ne privuče u Nin oni će otići na drugo mjesto.
Manifestacije su tu jako važne kao motiv dolaska kao i
generiranje kvalitetnog sadržaja i povećanje turističke
potrošnje, te upravo iz spomenutih razloga nisu trošak nego
investicija.

Točno je i slažemo se da razvoj manifestacija treba pratiti tako
vrtoglavi rast turizma i točno je da se mora više ulagati u
infrastrukturu, ali je poznato da je proračun turističke
zajednice ograničen, pa kod toga Grad Nin bi trebao trebao
izdvojiti više sredstava u postojeće i nove manifestacije, razvoj
turističke i druge infrastrukture, upravo iz razloga jer su
povećani prihodi zbog rasta broja dolazaka i noćenja.

Osobno smatram da se sve nesuglasice na relaciji Grad Nin i
Turistička zajednica grada Nina mogu i hoće uspješno uskladiti
već na narednoj sjednici Turističkog vijeća gdje će se uz
konstruktivni dijalog donijeti zaključci o unaprijeđenju
manifestacija u budućnosti, kao i cijele turističke destinacije.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest