
Željko Kerum okupio je danas probrane medije na Starom placu da im predstavi svoje zamjenike i najavi projekt kongresnog centra i tunela od placa do Rive. U pobjedu je uvjeren, i to u prvom krugu
“To žele građani Splita, već sada pripremamo projekte i zadatke
za četiri godine po zahtjevu građana. Ispunit ćemo sve što ja
obećam kao kapetan, vlaj koji ima sedam tisuća sati navigacije.
Ja u svoje ljude vjerujem, siguran sam da ćemo u prvom krugu
dobiti”, kazao je Kerum.
Zamjenici radilice i motori
Zamjenici su Jure Šundov i novo lice, Davor Grčić Gaga.
“Dvije radilice, dva motora koji će pokrenuti ovaj brod Split. To
su ljudi iz posla koji se ne boje uhvatiti u koštac sa izazovima
i projektima, imamo iskustva i znanja. Željan sam posla, ima puno
potencijala u Splitu, prvenstveno u ljudstvu. Ima kandidata
boljih, ali se nisu prijavili. Od ovih što su se prijavili, ja
sam daleko ispred”, kazao je Kerum.
“Prije mjesec dana Željko mi je uputio poziv koji se nije mogao
odbiti da budem dio njegovog tima. Drago mi je da je prepoznao
moj dugogodišnji poduzetnički rad. Spreman sam na rad,
besprijekoran, da ostvarimo sve ciljeve koje je zamislio”, kazao
je Grčić.
Šundov se spori s tri gradske firme, a kaže da nisu
ostali repovi iza njihovog mandata?!
“Čast mi je i zadovoljstvo sudjelovati u Kerumovom pobjedničkom
timu. Grčića poznajem niz godina, surađivali smo i prije kada sam
ja bio direktor u Kerum d.o.o. Siguran sam da se može dogoditi
svašta, najprije uspjeh. Napravit ćemo sve što smo isplanirali.
Dokaz da je to tako su Zapadna obala i niz projekata koji smo
ostvarili. Bili smo duo, sada smo trio, možemo više”, kazao je
Šundov, koji je nakon epizode u Banovini zbrinut na čelno
mjesto Županijskih cesta, a za što se trebalo promijeniti i
Statut firme kako bi se uskladio sa odgovarajućom stručnom
spremom Kerumovog zamjenika.
“Iza nas nije bilo repova u četiri godine mandata. Ostavili smo
čistu situaciju. Nadam se da građani neće dopustiti da odemo iz
Banovine, nego će nam dati još četiri godine”, izjavio je
Šundov.
Prilično hrabra izjava s obzirom da se Šundov tuži s tri gradske
firme za naknadu koja mu je isplaćena mimo plaće zamjenika
gradonačelnika. Zasad su dva spora nepravomoćno riješena u korist
firmi, a jedan u korist zamjenika Šundova.
“Sagradili su tunel ispod La Manchea, a kud nećemo mi od
Placa do Rive”
Kerum bi na mjestu Starog placa napravio kongresni centar s
garažama.
“Ova pozicija je jedan od najvećih potencijala Splita, čisto
vlasništvo Grada. Napravit će se kongresni centar, riješiti preko
50 posto potreba grada Splita za parkingom. Napravit će se tunel
odavde do fontane kraj hotela Bellevue… Na vrhu će biti zelena
trava. Dat će se zahtjevi arhitektima, raspisat će se natječaj”,
pun je planova Kerum.
Projekt Stari plac s tunelom jedan je od tri velika projekta koje
priprema za svoj novi četverogodišnji mandat. Tu su i projekt
Istočne obale i tunela koji bi je vezao sa Zapadnom obalom.
“Grad to može. Ovaj projekt jamči povrat novca u pet godina. Da
sam dobio 2013. godine, ovo bi već bilo otvoreno. Grandiozno
zdanje za građane Splita i Split. A kada je marjanski tunel
zatvoren, idemo preko Bena. Zašto? Ovaj tunel do rive bi
koštao pet, šest milijuna eura. I možemo njim umjesto oko
Marjana. Tko govori da se ne može napraviti tunel između istočne
i zapadne obale, taj nema pojma. Napravili su tunel ispod La
Manchea dug desetke kilometara, a ovdje govorimo o petsto metara.
Samo treba volja i želja. Grad Split je toliko bogat da to može
sebi priuštiti”, kazao je Kerum te zaključio da je Split povezan
s cijelim svijetom “kad staviš prst u more”.
Samo za podsjetnik, Zapadna obala, najveći projekt iz starog
Kerumovog mandata financirana je s 80 milijuna kuna prikupljenih
za sanaciju smetlišta Karepovac. DORH je zaključio da nije
kazneno djelo jer nitko nije spremio novac u džep. Karepovac je
danas nesumnjivo najveći problem grada.



