
Plakat pod nazivom Cromarisova "Dobro odgojena riba" iz najčišćih dijelova Jadranskog mora, autora Brukete & Žinića, svojom kreativnošću ovih je dana oduševio vlasnike novog njujorškog muzeja 'Poster House', koji plakat s hrvatskim oradama i brancinima odlučio uvrstiti u trajnu muzejsku zbirku.
Naime, nakon što su u najnovijem broju jednog od najistaknutijih
svjetskih magazina za kreativnost u tržišnim komunikacijama
‘Lürzer’s Archive’ objavljeni oglasi najveće hrvatske
tvrtke za uzgoj morske ribe Cromaris pod nazivom
“Dobro odgojena riba/Well raised fish”, stigao je poziv
iz njujorškog ‘Poster House-a’ koji taj inovativni oglas u obliku
plakata želi uvrstiti u stalni postav globalnih kreativnih
dostignuća, koji će biti dostupan svjetskoj publici do kraja
godine.
Oglas koji je oduševio kreativnu industriju osmislila je agencija
Bruketa&Žinić OM. Namjera je kupcima svježe
ribe iz Jadranskog mora poručiti kako je riba iz Cromarisa, zbog
ekološkog uzgoja i posebne pažnje koja se pridaje uzgoju u čistom
Jadranskom moru, uistinu “dobro odgojena riba”.
Naime, Cromaris u svome vlasništvu ima sedam vrhunskih
uzgajališta, smještenih na lokalitetima sjevernog i srednjeg
Jadrana, poznatih po tehnološki najmodernijem procesu
uzgoja ribe na otvorenom moru i inovativnom konceptu proizvodnje
“od mora do stola”, koji jamči da se svježe uzgojena
riba u minimalnom vremenskom roku nađe u trgovinama diljem
Europe.
Cromaris, koji posluje u sastavu Adris grupe, najveći je hrvatski
proizvođač svježe orade, brancina i školjki u Hrvatskoj a
trenutno je na osmom mjestu najvećih svjetskih proizvođača orade
i brancina. Čak 75 posto prihoda ostvaruje na inozemnim
tržištima.
Ovo je još jedno u nizu priznanja nagrađivanim Adrisovim
kreativnim komunikacijskim rješenjima koja su osmišljena tijekom
dugogodišnje uspješne suradnje s agencijom Bruketa&Žinić
OM.



