
Tako će se utrci priključiti Zubak i još neke tvrtke
”Svi koji su se javili na natječaj, to vjerujem, uspjet će nabaviti
potrebna vozila, ali moja je procjena da neće imati dovoljno vozača jer
ih u Zagrebu jednostavno ima premalo. Zbog toga ćemo vjerojatno ići u
novi pozivni natječaj”, rekao je Mijo Bezer iz Gradskog ureda za promet i tako nagovijestio da će borba za 263 taksi-licence ući u drugi krug.
Bezer je objasnio da vozači prema zakonu na tjedan ne mogu odraditi više od 30 sati vožnje, stoga su, tvrdi, najave Koste Minovskog, vlasnika riječkog Taxi Cammea, o zapošljavanju 450 vozača na 150 vozila – neodržive.
”Ne mogu poništiti natječaj. Ako se to ipak dogodi, tražit ćemo
nadoknadu štete. Do 28. siječnja imat ćemo dovoljno vozača, a tvrdnja da
vozači neće moći raditi puno radno vrijeme nije točna, jer u zakonu
piše da na tjedan mogu raditi 38 sati”, poručio je Minovski.
Otkrio je da će se u utrku uključiti još nekoliko jakih igrača, poput Pavla Zubaka, koji se raspitivao o cijelom natječaju, te je, dodaje Bezer, vrlo ozbiljan i ne srlja u ovaj posao, prenosi danas.hr .
Zubak već ima dobro razrađen plan kako osvojiti gradske ulice, a
jedan od preduvjeta, kaže Bezer, za Zubaka su kvalitetni vozački
kadrovi.
Kako ne bi sve ostalo samo na dva zvučna imena, glavni gradski
prometaš otkrio je da će u utakmicu za taksi-tržište metropole ući i
ekološki osviještena tvrtka Eko-prijevozi s 50 hibridnih vozila i
korisnicima ponuditi zelenu alternativu.
Međutim, i tu se, kaže Bezer,
pojavljuje problem s manjkom vozača. Eko-prijevozi su, naime, do sada
prijavili samo 29 vozača za prometni ispit, koji svaki vozač prije nego
što sjedne za volan mora položiti, piše Večernji list.



