
Istražujući poslove Skladgradnje, Uskok je došao do Hrvatskih cesta, državne tvrtke koja se dosada predstavljala kao neokaljana aferama.
Pozivajući se na upućene izvore povezane s Uskokom, Poslovni dnevnik piše kako je tvrtka Skladgradnja bez natječaja dobila posao na cesti od Sv. Kuzama do Križića, koja vrijedi 800 milijuna kuna. Prema informacijama dnevnika, provjerava se i način financiranja brze ceste do zadarske luke Gaženica koja je s prvotno planiranih 250 milijuna kuna poskupjela na 660 milijuna i koju su formalno gradile Hrvatske ceste, ali su ih plaćale Hrvatske autoceste.
Dnevnik piše i kako im je neslužbeno potvrđeno iz više izvora iz HAC-a da je Stjepko Boban, sadašnji čelnik HAC-a, a od 2004. do kraja 2009. čelnik HC-a, u posljednjih mjesec dana bio u više navrata u Uskoku. Boban je potvrdio za list kako je bio u Uskoku, no tvrdi da to nije vezano za njegov prijašnji rad u HC-u, već je Uskoku dostavljao informacije vezane za istrage bivše uprave HAC-a.



