
Primjenom elektroničkih prijava putem sustava CIMIS, u potpunosti je ukinuta prijava na papiru odnosno fizičko uručenje obrazaca prijave službenicima Lučkih kapetanija i Ispostava
Sukladno odredbama Pravilnika o ispravama , dokumentima i
podacima o pomorskom prometu te o njihovoj dostavi, prikupljanju
i razmjeni, kao i o načinu i uvjetima izdavanja odobrenja za
slobodan promet s obalom, implementiran je ”Hrvatski integrirani
pomorski informacijski sustav (CIMIS).
Riječ je o informacijskom sustavu putem kojega se obavlja
obvezujući službeni postupak prijave odlaska / dolaska ribarskih
brodova iz i u hrvatske morske luke, priopćilo je Ministarstvo
pomorstva, prometa i infrastrukture.
Primjenom elektroničkih prijava putem sustava CIMIS, u potpunosti
je ukinuta prijava na papiru odnosno fizičko uručenje obrazaca
prijave službenicima Lučkih kapetanija i Ispostava lučkih
kapetanija Uprave sigurnosti plovidbe.
Radi daljnjeg smanjenja administrativnog opterećenja predstavnika
ribarskih brodova, Uprava sigurnosti plovidbe i Uprava ribarstva
zajedničkim naporima pristupile su elektroničkom uvezivanju
sustava CIMIS i aplikacije e-očevidnik, kako bi se osigurala
jednokratna prijava odlaska / dolaska brodova.
Navedenim uvezivanjem predstavnici ribarskog broda u mogućnosti
su obaviti obvezujući službeni postupak prijave odlaska / dolaska
broda u okviru aplikacije e-očevidnik, bez obveze za direktnim
pristupanjem sustavu CIMIS, obzirom se relevantni podaci putem
web servisa automatski razmjenjuju između aplikacije e-očevidnik
i sustava CIMIS odnosno, unosom podataka u e-očevidnik smatra se
izvršenom obveza predstavnika ribarskog broda za dostavom istih
Upravi sigurnosti plovidbe.
S danom 15. veljače 2017. godine svim predstavnicima ribarskih
brodova biti će omogućeno obavljanje službenog postupka prijave
odlaska / dolaska broda iz i u hrvatske morske luke putem
aplikacije e-očevidnik.



