
Koliko smo se puta požalili kada su nam prodali loš proizvod? Koliko puta nas nisu dovoljno cijenili u trgovinama? Jeste li ikada vratiti nekvalitetan proizvod?
Svjetski dan prava potrošača (World Consumer Rights Day), koji je prvi puta obilježen 15. ožujka 1983., svake godine aktualizira raspravu o pitanjima i problemima vezanim uz područje zaštite potrošača.
To je ujedno i prilika za promicanje temeljnih prava svih potrošača i za postavljanje zahtijeva da se ta prava poštuju.
‘Educiran potrošač zaštićen je potrošač!’ 600 do 700 Zadrana godišnje obraća se Udruzi Zadarski potrošač. Od osnutka 2005. pa do danas, od nepoznate udruge, Zadarski potrošač je stigao do značajnog i uvaženog partnera za sve razgovore o zaštiti potrošača u gradu Zadru i Zadarskoj županiji, te su ostvarili vrlo dobru suradnju s medijima i drugim organizacijama koje se bave istom i sličnom problematikom.
Počevši sa skoro neznatnim materijalnim sredstvima uspjeli su se osposobiti za svakodnevnu pomoć građanima koji sve više traže našu pomoć i savjete, a njihove aktivnosti i prezentacije uzor su i nekim mnogo brojnijim udrugama ove vrste. Surađuju sa svim udrugama na području Dalmacije i Hrvatske, brojnim nevladinim udrugama, a u posljednje vrijeme ostvarili su suradnju i s europskim institucijama za zaštitu prava potrošača.
Udruzi Zadarski potrošač možete se obratiti na telefon 250 708 ili posjetiti web stranicu.



