
"Konstruktor-inženjering” će za 31 milijun kuna, u roku od 6 mjeseci, izgraditi novi obalni zid u moru, izvršiti nasipanje obale u širini od 25 m između novog i starog obalnog zida
Za projekt proširenja zapadne obale ispred hotela “Marjan” bila su zainteresirana četiri građevinska poduzeća, odnosno jedna tvrtka i tri konzorcija, piše slobodnadalmacija.hr
Kako smo informirani u Banovini, za nasipanje obale natjecali su se
“Konstruktor-inženjering”, zatim konzorcij sastavljen od
“Pomgrad-inženjeringa”, “Poduzeća za ceste Split” i “Strabaga”, zatim
grupacija “Lavčević-Split” i “Sun Adria” iz Rijeke, te treći konzorcij
koji su činili zagrebački “Viadukt” i splitski “Cestar”.
Ono što
privlači pažnju jest mala razlika u novčanim ponudama “Konstruktora”,
pobjednika natječaja, i konzorcija predvođenog “Pomgradom”.
“Konstruktor” je dao najnižu ponudu od 31 milijun kuna, preciznije
31.278.512,46 kuna. S druge strane, udružene tvrtke “Pomgrad”, “Poduzeće
za ceste” i “Strabag” dali su ponudu od 31.499.808,06 kuna. Razlika u
ponudama je samo 220 tisuća kuna. Odnosno, za nevedeni iznos niža je “Konstruktorova” ponuda u odnosu na glavnoga konkuretna.
“Lavčević” i “Sun Adria” izvisili su nešto višu ponudu – od
34.439.814,32 kune, a osjetno najskuplji ponuđači bili su “Viadukt” i
“Cestar” s iznosom od 35.355.208,10 kuna. U povjerenstvu za odabir
najpovoljnijeg izvođača radova bili su dogradonačelnik Jure Šundov, Anto Krželj, pročelnik Odsjeka za izgradnju objekata i uređaja komunalne infrastrukture, te Katarina-Nataša Merćep,
voditeljica Odsjeka za javnu nabavu. – Ne vidim ništa sporno u maloj
razlici između ponude “Konstruktora” i zajedničke ponude “Pomgrada”,
“Poduzeća za ceste” i “Strabaga”.
Kako su mi pojasnili kolege, vrlo se rijetko na tako visoke iznose
radova događa situacija u kojoj su ponude natjecatelja gotovo jednake –
kazala nam je voditeljica javne nabave Merćep, dodajući kako projekt
proširenja zapadne obale ima i blagoslov Gradskog vijeća. Pojavile su se
spekulacije da je prije otvaranja ponuda u Banovini “Konstruktor” već
imao informaciju o iznosu ponude konkurentskog “Pomgrada” i njegove
grupacije građevinara.
‘Nemoguće, nitko ne može biti toliko vidovit pa nekome dojaviti.
Odbacujem ta nagađanja’, odgovorila nam je Merćep na upit koliko je
moguće da je netko “Konstruktoru” dojavio “Pomgradov” iznos.
Prema riječima dogradonačelnika Šundova, “Konstruktor-inženjering” će za
31 milijun kuna, u roku od šest mjeseci, izgraditi novi obalni zid u
moru, izvršiti nasipanje obale u širini od 25 metara između novog i
starog obalnog zida, “pripremiti more” kako bi nova infrastruktura mogla
apsorbirati valove, te će izgraditi novu prometnicu s rotorom ispred
hotela “Ambasador”. – “Konstruktor-inženjering”, osim najpovoljnije
ponude, zadovoljio je i ostale naše kriterije u natječaju, a to je da
ima više od 300 radnika i deset inženjera, da može osigurati rad u tri
smjene ako bude potrebno, te da je u stanju završiti projekt u roku od
šest mjeseci – dodao je Šundov.
Nakon što “Konstruktor-inženjering” odradi svoj dio posla, natječajem će
se, objašnjava nam Šundov, tražiti izvođač posljednje treće faze
projekta, koja obuhvaća popločavanje nove šetnice, hortikulurno uređenje
te postavljanje urbane opreme: klupa, javne rasvjete, koševa za
smeće… – Planiramo da bi ta treća faza mogla koštati od šest do sedam milijuna kuna, dakle otprilike 20 posto vrijednosti prve dvije faze – zaključio je Šundov.



