
U pet osnovnih škola u Zadarskoj županiji ovih se dana provodi Međunarodno istraživanje o učeničkim postignućima u čitanju i znanju iz matematike i prirode i društva. Istraživanje se provodi u četvrtim razredima u 50ak država svijeta, a služe za praćenje obrazovnih sustava i obrazovnih politika u pojedinim državama.
Predmet istraživanja su čitalačke kompetencije radi poboljšanja učenja, a drugi dio odnosi se na znanje iz matematike i Prirode i društva. Rezultati istraživanja koje se provodi u 50ak država svijeta bit će poznati potkraj godine, a služe za praćenje obrazovnih sustava i obrazovnih politika u pojedinim državama, Slično istraživanje provedeno je prije nekoliko godina ali samo u Hrvatskoj. – rekla je za Radio Zadar defektologinja u OŠ “Petra Preradovića”, Ingrid Veršić – Miletić.
U Hrvatskoj je u ovaj projekt ušlo 150 škola, metodom slučajnog odabira, a u našoj županiji projekt je proveden u osnovnim školama Petra Preradovića, Šimuna Kožičića- Benje, Smiljevac, Starigrad i Obrovac.
Istraživanje provodi Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja u suradnji s Međunarodnim udruženjem za vrednovanje obrazovnih postignuća.



