
Povjerenje – ključna je to riječ kampanje
najperspektivnije političke snage u Hrvatskoj, Kukuriku koalicije.
Međutim, relativno će malen postotak građana na izbore izaći s
tim osjećajem. Do svoga su odabira došli na sasvim drugačiji
način, prenosi danas.net.hr
Čak 56 posto čitatelja net.hr-a izjasnilo se da će na izbore 4. prosinca izaći samo da bi izabrali – manje zlo.
Povjerenje je, podsjetimo, ključna riječ kampanje najperspektivnije
političke snage u Hrvatskoj, Kukuriku koalicije, kojoj se već mjesecima,
ako ne i godinama, prognozira izborna pobjeda.
Međutim, relativno malen postotak naših čitatelja na izbore će izaći
naoružan tim osjećajem. Samo jedna četvrtina smatra da na izbornim
listama postoji stranka koju mogu zaokružiti iz razloga što joj vjeruju!
Tek nekoliko postotaka manje neće učiniti nikakav napor tog odsudnog
datuma. Naime, 19 posto naših čitatelja se izjasnilo da neće birati –
nikoga.
danas.net.hr/eZd



