
Hrvati najviše vjeruju instituciji braka. U istraživanju Reader’s
Digesta 74 posto Hrvata vjeruje instituciji braka dok su na drugom
mjestu televizija i radio s 56 posto.
Nakon braka, televiziji i radija slijedi internet sa 50 posto,
institucije, poduzeća i civilne akcije koje vodu brigu o okolišu sa 51
posto, euro (38 posto), novine (38 posto) i Crkva (39 posto). Hrvati
najmanje vjeruju Vladi (82 posto ispitanika ne vjeruje Vladi) i pravnom
sustavu (70 posto ne vjeruje pravnom sustavu).
Druga istraživačka kategorija je povjerenje u zanimanja. Lubos Beniak iz
Reader’s Digesta naglasio je kako ne začuđuje rezultat da u Europi
potrošači najviše vjeruju vatrogascima sa 93 posto, a najmanje
političarima, ali da začuđuje da neki ipak još uvijek vjeruju bankama. U
Hrvatskoj se najmanje vjeruje političarima (88 posto ispitanika ne
vjeruje), prodavačima putovanja (80 posto ispitanika im ne vjeruje) i
sindikalnim vođama (73 posto ispitanika im ne vjeruje).
Treća kategorija je povjerenje u odnos robnih marki prema okolišu.
Unatoč naporima većine velikih europskih brandova da promoviraju
odgovoran imidž prema okolišu, čak 75 posto Europljana još sumnja u
takve tvrdnje. Ispitanici smatraju da su velike kompanije odgovorne za
uništenje okoliša. Odlučili bi se na kupnju proizvoda koji je dobar za
okoliš, ali su skeptični prema istinitosti takvih tvrdnji.



