
Nastup i prezentacija hrvatske turističke ponude na švicarskom tržitu iznimno je važna za turizam
Hrvatska turistička zajednica nastupit će na sajmu FESPO koji se
održava od 26. do 29. siječnja u Zürichu te na sajmu ITF
Slovakiatours koji se u istom terminu održava u Bratislavi. Uz
Hrvatsku turističku zajednicu kao glavnog izlagača, na sajmu
FESPO će svoju ponudu predstaviti pet suizlagača (Dental centar
Radović, Cresanka – hotel Kimen Cres, Udruženje malih obiteljskih
hotela i pansiona, Hotel Villa Dvor, CroaticumGmbg), dok će na
sajmu u Bratislavi suizlagati Makarska Rivijera (TZ
Splitsko-dalmatinske županije) te CampStraško.
Važnost nastupa i prezentacije hrvatske turističke ponude na
švicarskom tržištu naglasio je direktor Predstavništva HTZ-a za
Austriju i Švicarsku Ranko Vlatković koji će biti prisutan na
sajmu FESPO. Kako je rekao direktor Vlatković, u prošloj je
godini sa švicarskog tržišta ostvareno oko 240 tisuća dolazaka i
više od milijun dolazaka što predstavlja dvoznamenkaste poraste.
“Švicarski turisti su, na nacionalnoj razini prema udjelu u
ukupno ostvarenim noćenjima, zastupljeni sa 1,22 posto. Naše
procjene ukazuju da taj udio može biti i veći te Švicarska za nas
predstavlja tržište s velikim potencijalom. Upravo ćemo se zbog
toga tijekom sajma FESPO susresti s brojnim partnerima i
turoperatorima kao što su TUI, Novasol i Croaticum koji potvrđuju
velik interes za hrvatskim destinacijama na švicarskom tržištu”,
zaključio je dirketor Vlatković.
Slovakiatours pak predstavlja najveći sajam turizma u Slovačkoj
koji se već tradicionalno održava u prostorijama izložbenog i
kongresnog centra Incheba EXPO u Bratislavi. Direktorica
Predstavništva HTZ-a u Slovačkoj Nora Henterova naglašava kako
sajam u Bratislavi pruža jedinstvenu priliku za
susret s predstavnicima turističkih agencija iz cijele Slovačke,
kao i sa brojnim novinarima najvažnijihslovačkih medija. “Na
sajmu Slovakiatours ćemo dodatno približiti hrvatsku turističku
ponudu na slovačkom tržištu. Očekujemo dobar odaziv i velik
interes s obzirom da je naša ponuda među slovačkim turistima
jedna od najtraženijih”, poručila je direktorica Heneterova.
Podsjećamo kako je tijekom 2016. godine, prema podacima sustava
eVisitor i eCrew, sa slovačkog tržišta ostvareno 411 tisuća
dolazaka i 2,8 milijuna noćenja. Prema podacima Državnog zavoda
za statistiku, sa slovačkog su tržišta tijekom prvih 11 mjeseci
prošle godine ostvareni porasti u dolascima i noćenjima za 2
posto.



