
Reportažu potpisuju novinar Benjamin Dard i snimateljica Anne Barrier, a atraktivnim zračnim snimkama
U sklopu svojih redovnih aktivnosti na prihvatu stranih novinara, Turistička zajednica grada Zadra je tijekom lipnja i srpnja 2013. godine u suradnji s Glavnim Uredom HTZ-a i TZ Zadarske županije ugostila i nekoliko inozemnih televizijskih ekipa koje su pripremale priloge o Zadru i hrvatskom turizmu.
Prilozi su mahom emitirani u udarnim terminima i vrlo gledanim TV emisijama te su izuzetno važni za promociju Zadra i hrvatskog turizma.
Belgijska televizija VRT emitirala je tako prilog novinara Jana Balliauwa o Zadru i hrvatskom turizmu i to uoči hrvatskog priključivanja Europskoj Uniji, talijanske TV postaje RAI3 i SKY Marco Polo pripremale su priloge o Zadru u sklopu svojih emisija “Alle falde del Kilimangiaro”, odnosno “Diari di viaggio”; portugalska televizija emitirala je polusatnu emisiju o Hrvatskoj i hrvatskom turizmu “Marca Croácia conta com o Turismo para crescer” s posebnim naglaskom na zadarski brand Maraschino, a poznata njemačka TV postaja SAT1 je u Falkensteiner hotelima Club Funimation Borik i Iadera snimila nekoliko priloga na temu ljetnog odmora na Jadranu, koji će se tijekom ove sezone prikazati u vrlo gledanoj jutarnoj TV emisiji Frühstücksfernsehen.
Na Dan pobjede i domovinske zahvalnosti, u ponedjeljak 5. kolovoza, austrijska nacionalna televizija ORF emitirala je 5-minutni prilog o Zadru i to uz izravno javljanje novinara Jana Matejceka u poslijepodnevnoj kolaž emisiji “Heute leben”.

Na kraju, najavljujemo emitiranje reportaže o zadarskom turizmu i ljepotama zadarskog arhipelaga u informativnoj emisiji “Journal” 1. programa francuske nacionalne televizije TF1 i to sutra, u petak 9. kolovoza.
Reportažu potpisuju novinar Benjamin Dard i snimateljica Anne Barrier, a atraktivnim zračnim snimkama zadarskog arhipelaga i NP Kornati, ljepotama zadarske spomeničke baštine te kroz razgovore s lokalnim ribarima, čuvarima samostana, kao i francuskim turistima i Francuzima koji žive u Zadru, zasigurno će utjecati na dodatno povećanje zanimanja francuske publike.



