
U Zadru je danas započela dvodnevna konferencija o digitalnom turizmu. Ovo je prva konferencija takve vrste u Hrvatskoj kojoj je cilj unaprijediti digitalne platforme u turističkoj djelatnosti, te povezati stručnu javnost i turističke djelatnike.
Konferencija ima nekoliko konkretnih ciljeva:
– redovno okupljati stručnu javnost i poduzetnike
– spojiti i aktivirati akademski i realni sektor
– unaprijeđivati znanje i kontakte putem radionica, konferencija i druženja
– istraživati i uvoditi novitete u području digitalnog turizmaInternet je glavni izvor informiranja za 27 posto turistakoji posjećuju obalne županije – kazao je Damir Krešić iz Instituta za turizam na uvodnom predavanju konferencije DIGIT – o korištenju novih tehnologija u turističkoj promociji.

Sve više turista rezervira smještaj putem interneta, a za pružatelje usluga u turizmu, e-marketing značajno je jeftiniji u odnosu na konvencionalnu promidžbu, rekao je Krešić:

Rezultati promocijskih aktivnosti preko interneta mogu se precizno pratiti. Točno se zna koliko je ljudi vidjelo vašu stranicu, koliko ih je “skinulo” brušure ili rezerviralo smještaj.
Ciljana publika

Svi djelatnici u turizmu: vlasnici turističkih agencija, veliki i mali hotelijeri, članovi turističkih zajednica, ugostitelji glavna su ciljana publika Zadar DigIT konferencije.
U sklopu programa svi će ili saznati ili unaprijediti svoja znanja kako svoj posao uspješno promovirati i voditi i na digitalnim platformama te tako biti blizu svakome starome i novome gostu. Budućnost je tu, budite i vidi spremni na nju!



