
U banku ne smijete doći nepripremljeni, morate znati što hoćete. To je ključ svega – ističe Tonči Jakovčević autor knjige Razgovori bankarski danas predstavljene u Zadru.
Knjiga je svojevrsni vodič za efikasnije korištenje bankarskih usluga odnosno proizvoda, a pisana je na duhovit način kroz razgovor dvojice prijatelja – jednog s juga i drugog sa sjevera Hrvatske, prenosi radiozadar.hr . Autor knjige Tonči Jakovčević u svojoj se dugogodišnjoj praksi bankarskog radnika uvjerio u lošu educiranost najšireg kruga korisnika bankarskih usluga i upravo to ga je potaknulo da napiše knjigu. Pripremljenost je, kaže, ključ svega:
” Kao kad dođete u dućan kupiti kaput, a izađete vani s majicom kratkih rukava – ne ide. Niste napravili dobar posao. Tako kad dođete u banku, najvažnije je da najprije razgovarate sami sa sobom o tome što ja hoću od te banke. To je ključ svega. “
Trudio se, kaže, ne zaboraviti niti jedan bankarski proizvod. Mnogi kada kupe određeni bankarski proizvod ne koriste ga na način da iz njega izvuku najviše što se može dobiti – kaže Jakovčević:
“Na žalost naši ljudi nisu dovoljno dobro educirani da bi znali što ih čeka i što mogu izvući iz tog bankarskog okruženja i to je upravo bio jedan od modaliteta koji me ponukao da pišem da pokušaju izvući što je moguće više.”
A da su bolje educirani bismo li i danas razgovarali o toliko prezaduženih građana?
“Sigurno ne bismo, odnosno vjerojatno bismo razgovarali o zaduženosti ali ne tolikoj. Znate, na nama je izbor. Knjigu time i završavam – na nama je izbor”
“Razgovori bankarski” odvijaju se u Zadru. Naime, jedan od ciljeva autora tijekom obrade teme je istaknuti dio Lijepe naše te je u ovom slučaju izabran autoru jedan od najbližih gradova u privatnom i poslovnom okruženju.



