
Laureati ovogodišnje 7. dodjele
nagrada Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) su Grad Šibenik,
ZABA, Millenium promocija, Ericsson Nikola Tesla, Festival Opatija, BASF
Croatia i IDS, priopćeno je danas iz HUOJ-a.
Uručena je i
nagrada za prethodno objavljenog Komunikatora godine Saši Cvetojeviću te
je dodijeljena posebna individualna nagrada za razvoj struke koja je
ove godine pripala Snježani Bahtijari.
Nagrade Grand PRix HUOJ-a dodjeljuju se najboljim
komunikacijskim projektima te je ove godine u konkurenciji bilo
prijavljeno čak 45 projekata.
Stručni žiri u kojem je 11 komunikacijskih stručnjaka, na čelu s
predsjednikom Mariom Aunedi Medekom, ocijenio je projekte u osam
kategorija, a posebne nagrade dodijeljene su i pojedincima za izvrsnost u
stručnim ostvarenjima.
“Konkurencija je iz godine u godinu sve veća i prijavljeni
projekti su sve bolji. Ovogodišnji velik interes u prijavama za Grand
PRix nagrade pokazuje nam kako svake godine sve više rastemo i nudimo
kvalitetniju uslugu odnosa s javnošću na hrvatskom tržištu”, izjavila je
Aleksandra Kolarić, predsjednica HUOJ-a.
Projekt Hodajući kolegij gradonačelnika Grada Šibenika bio je
najbolji u kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u javnom sektoru.
Za istu nagradu u finalu su konkurirali “Grad Pula – Arena
dobrih festivala” (Manjgura i Grad Pula) te “Turistička valorizacija
Kanala sv. Ante u Šibeniku ” (Kreator(atk) za JUZPVŠKŽ).
Nagradu Grand PRix za odnose s javnošću u nevladinim
organizacijama odnio je projekt Lansiranje Edward Bernays Visoke škole
za komunikacijski menadžment (Millenium promcija) ispred “Sve za Nju,
najbolju prijateljicu” (Udruga Sve za Nju i Quadrans) i “Dani
komunikacija” (Dijalog komunikacije za HURA-u i IAB Croatia).
Najbolji u kategoriji Grand PRix za društveno odgovorno
poslovanje bio je projekt Zagrebačke banke Moj ZABA start, a nominirani
su bili i “Treneri velikog srca” (Allianz Zagreb i CiV savjetovanje) te
“Kampanja odgovorne konzumacije alkohola kod maloljetnika” (Pragma
komunikacije i Grupacija proizvođača piva, slada i hmelja pri HGK)
Grand PRix za internu komunikaciju dobio je projekt tvrtke
Ericsson Nikola Tesla ‘Sastanak svih zaposlenika’ te je nadmašio “Coca
Colin tjedan kretanja” (Poslovni sustav Coca Cole u RH i Media Val) te
projekt “To nisu samo riječi, to su ozbiljne stvari” (Proximity Zagreb)
Najbolju prilagodbu globalne kampanje imao je projekt ‘Lančana
reakcija’ tvrtke BASF Croatia. Manje bodova za pobjedu u ovoj kategoriji
ovoga puta imali su projekti “Ukusan i hranjiv doručak svakog jutra”
(Nestle Adriatic i Media Val) te “D Rose Tour” (Dijalog komunikacije za
Adidas Croatia)
Po prvi puta dodijeljen je i Grand Prix za kategoriju političke
komunikacije u kojoj je slavio projekt IDS-a Predizborna kampanja za
župana Istarske županije na lokalnim izborima 2013. godine.
U konkurenciji za ovu nagradu bili su još i projekti “Šibeniče,
probudi se. Vrime ti je!” (Manjgura za HDZ Šibenik) te “Stjepan Kožić,
naš župan!” (Manjgura i HSS Zagrebčake županije).
Pobjednik u kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u
poslovnom sektoru za male i srednje tvrtke je FEN (Festival Opatija),
dok su drugi finalisti bili “Dubioza Kolektiv: Apsurdistan” (Menart) i
“Ultra Europe” (Media Val i Adria MM produkcija)
U kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u poslovnom sektoru
za velike tvrtke pobijedio je Ericsson Nikola Tesla s projektom ’60.
obljetnica suradnje Ericssona i Ericssona Nikole Tesle’. Drugi projekti
koji su se natjecali za ovu nagradu bili su “Dukat, tvrtka prijatelj
bicikala” (Dukat) i “Zagrli život!” (Vipnet)
Ovogodišnji Komunikator godine je Saša Cvetojević, svestrani
poduzetnik i najgorljiviji zagovaratelj razvoja startup zajednice u
Hrvatskoj.
Kako ističe stručni žiri, Cvetojevićev najveći doprinos leži u
jasnoći i transparentnosti komunikacije te smionosti u otvaranju pitanja
funkcioniranja javne administracije u stvarnim poslovnim situacijama.
HUOJ je sedmi puta dodjelio i posebnu nagradu za razvoj struke
koju je ove godine dobila Snježana Bahtijari, direktorica marketinga,
komunikacija i društvene odgovornosti tvrtke Ericsson Nikola Tesla.
“Značenje projekata Snježaninog komunikacijskog tima, već dugi
niz godina nadilazi ciljeve same kompanije za koju rade. Jedan od
primjera je organizacija prošlogodišnjeg susreta Ericsson Nikole Tesle s
gospodarstvenicima i predstavnicima Švedske trgovinske komore, čiji je
rezultat, uz ostalo, pozitivan utjecaj na pojačani turistički interes
ove zemlje za Hrvatsku od čak 7 posto. Snježana je od 2008. do 2010.
bila aktivna članica Suda časti HUOJ-a te je kao predsjednica zajednice
za društveno odgovorno poslovanje pri HGK-u pridonijela stvaranju
poticajnog okružja za konkurentno i društveno odgovorno poslovanje
hrvatskih tvrtki“, ističe glavna tajnica HUOJ-a Koraljka Rak.
Inače, HUOJ je u okviru Grand Prix natječaja po prvi puta ove
godine dodijelio i Šipak godine, nagradu za antikomunikaciju koja je
jednoglasnom odlukom žirija pripala Neimenovanom visokom izvoru.
Nagrada Šipak godine dodjeljuje se lošim komunikacijskim
praksama javnih osoba, koje su se svojim djelovanjem posebno istaknule u
neprimjerenoj ili neprofesionalnoj komunikaciji koja šteti kvaliteti
javnog dijaloga, navodi u priopćenju glavna tajnica HUOJ-a.



