Udruga za Down sindrom

“Reci DA!” i daruj znanje

Djeca sa sindromom Down su djeca s jednim
kromosomom viška koji utječe na njihov život, njihovo zdravlje, njihove
mogućnosti i sposobnosti, no to ih ne priječi da budu vedra, vesela, mudra, ali
i tužna i zamišljena.

Ono što ih izdvaja od ostalih, osim jednog kromosoma
više, su njihova otvorenost, veselje i neposrednost u kontaktu s okolinom. U
Hrvatskoj živi oko tisuću i šesto osoba sa sindromom Down, a oko devet stotina ih je u dobi do 20 godina.
Njihova edukacija je od samog rođenja iznimno važna kako bi što lakše svladali
vještine potrebne za uključivanje u svakodnevne aktivnosti. No, suvremena
pomagala i potrebni edukativni materijali većini djece s ovim sindromom nisu
dostupni zbog visokih cijena.

Stoga su tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska, prepoznavši potrebe djece sa
sindromom Down, pokrenule kampanju pod nazivom “Reci DA!”s ciljem prikupljanja novčanih sredstava za kupovinu
potrebnih edukativnih materijala.

“Smatramo da djeca sa sindromom
Down trebaju priliku da svoje obrazovanje unaprijede svim dostupnim sredstvima.
Sa zadovoljstvom smo se odlučili uključiti u nabavu potrebnih edukativnih materijala,
a najveća nam je nagrada njihovo veselje i spoznaja da ćemo djeci i njihovim
najbližima pojednostavniti proces učenja i uključivanja u društvenu zajednicu”,
izjavila je Antonija Svirčić,
marketing menadžerica tvrtke Procter&Gamble u Hrvatskoj.

Tijekom
akcije “Reci DA!” tvrtka P&G će donirati jednu kunu za svaki kupljeni
proizvod s oznakom P&G u bilo kojoj trgovini Lidla u Hrvatskoj. Akcija
prikupljanja će trajati od travnja do kraja lipnja 2014. godine.

“Tvrtka Lidl Hrvatska podupire društveno
odgovorne inicijative i često sudjeluje u humanitarnim projektima. Djeci sa sindromom
Down i njihovim obiteljima kroz akciju “Reci DA!”nastojatćemo omogućiti
suvremenije metode učenja koje su se pokazale kao učinkovite i korisne. Nadamo
se da će naš čin dodatno senzibilizirati javnost na potrebe osoba sa sindromom
Down koji unatoč svim preprekama ne skidaju osmijeh s lica”, izjavila je Lana Jugo, voditeljica odnosa s
javnošću u tvrtki Lidl Hrvatska.

U dogovoru s predstavnicima Hrvatske
zajednice za sindrom Down
novčana sredstva prikupljena u akciji “Reci DA!” bit će utrošena u
nabavu tableta s dostupnim aplikacijama za rad s djecom i programskog paketa
Boardmaker. Roditeljima i stručnjacima je od velike pomoći programski paket Boardmarkerputem kojeg djeca mogu
proširiti svoj rječnik i svladati komunikacijske te matematičke vještine
potrebne za daljnje učenje.

“Naša
djeca se vesele novim izazovima i sretni smo što ćemo im ovim putem omogućiti
bolje uvjete učenja. Na području Zadra imamo više od 30-tero djece sa sindromom
Down i želja nam je približiti se onome što se za djecu sa sindromom Down
poduzima u drugim europskim zemljama. Upravo će nam humanitarna kampanja “Reci
DA!” omogućiti suvremene metode kojima i težimo”, izjavila je Suzana
Periša
, predsjednica Udruge Zadar 21.

Kampanjupodupire i poznati dječji pisac i
novinar Mladen Kušeckoji je
sudjelovao u radu s djecom te koji je već razgovarao s njima za popularnu
radijsku emisiju “Bijela vrana”, a svoje istoimene knjige će podijeliti djeci
sa sindromom Downdiljem Hrvatske.

“Kažem DA jer svojim sudjelovanjem
želim kroz priče, kroz susrete s djecom s Down sindromom, kroz radijske emisije
barem odškrinuti vrata koja će nam pomoći da se svi bolje osjećamo i
razumijemo. Da družeći se otkrijemo jedni drugima tko smo i kakav je svijet u kojem
živimo”, rekao je dječji pisac Mladen
Kušec
.

Kampanja “Reci DA!” trajat će od 28. travnja do kraja lipnja 2014.
godine. U spomenutom periodu će u trgovačkom lancu Lidl Hrvatska
proizvodi tvrtke Procter&Gamble biti posebno istaknuti kako bi se kupcima
dodatno skrenula pozornost na plemenite ciljeve u čijem će ostvarivanju i oni
moći sudjelovati.

Kratki video film o djeci sa sindromom Down
možete preuzeti na sljedećem linku: https://www.youtube.com/watch?v=GEBEIKb-grc.

Iz naše mreže
Povezano
584614664_844964031595370_2292608953710447008_n

Svi zainteresirani imat će priliku da se okušaju u jahanju u Perivoju Vladimira Nazora

događaj je prošao
23. studenoga, 10:00 - 13:00
Perivoj Vladimira Nazora
Gradska tržnica, barkajoli, Morske orgulje, Pozdrav suncu, Centar za mlade, Puntamika

O pravima pomoćnika na nastavi na okruglom stolu u Centru za mlade

događaj je prošao
25. studenoga, 18:00 - 19:00
Centar za mlade, Zadar
Predstavljanje novog vizualnog identiteta Grada Zadra

Suradnja grada i mladih dizajnera donijela novi brend Zadra

događaj je prošao
21. studenoga, 11:00 - 12:00
Providurova palača
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest