Hvalevrijedna donacija

Cilj akcije Reci DA! – pomak u svakodnevnom životu djeci sa sindromom Down

Roditeljima i stručnjacima su od velike pomoći programski paket Boardmaker putem kojeg djeca mogu proširiti svoj rječnik i svladati komunikacijske te matematičke vještine

Mogućnosti djece sa sindromom Down na području Zadra, Karlovca i Rijeke bit će značajno unaprijeđene donacijom u iznosu od 60,811.75 kuna koja će im omogućiti pristup suvremenim metodama učenja.

Donacija je rezultat akcije “Reci DA!” koju su tijekom svibnja i lipnja ove godine pokrenule tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska. Akcijom je na području cijele Hrvatske prikupljeno čak 243.247 kuna, a sredstva će biti ravnomjerno raspoređena u suradnji s Hrvatskom zajednicom za sindrom Down. Djeci na području Zadra, Rijeke i Karlovca je nabavljeno osam tableta i osam programskih paketa koji će im pomoći prilikom svladavanja jezičnih i matematičkih sadržaja.

U Hrvatskoj živi oko 1.600 osoba sa sindromom Down, a oko 900 ih je u dobi do 20 godina. Njihova edukacija je od samog rođenja iznimno važna kako bi što lakše svladali vještine potrebne za uključivanje u svakodnevne aktivnosti. No, suvremena pomagala i potrebni edukativni materijali većini djece s ovim sindromom nisu dostupni zbog visokih cijena. Stoga su tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska, prepoznavši potrebe djece sa sindromom Down, pokrenule kampanju pod nazivom “Reci DA!” s ciljem prikupljanja novčanih sredstava za kupovinu potrebnih edukativnih materijala.

“Cilj akcije “Reci DA!” je bio osigurati djeci sa sindromom Down što bolje uvjete za edukaciju i napredovanje. Većem boju djece će ovim putem biti omogućeno da svoje znanje unaprijede putem metoda koje su prilagođene posebno za njih, a koje potiču učenje vizualnim putem. Tvrtka P&G je prepoznala ovu potrebu i s velikim zadovoljstvom organizirala akciju u kojoj je prikupljen značajan iznos donacije. Zahvaljujemo se korisnicima naših proizvoda koji su se kupnjom uključili u akciju, te našem partneru, tvrtki Lidl Hrvatska koji nas je podržao. Vjerujemo da smo zajednički omogućili pomak u svakodnevnom životu djeci sa sindromom Down, izjavila je Antonija Svirčić, marketing menadžerica tvrtke Procter&Gamble u Hrvatskoj.

Tijekom akcije “Reci DA!” u svibnju i lipnju ove godine tvrtka P&G je donirala kunu za svaki svoj kupljeni proizvod u trgovinama Lidla u Hrvatskoj, odnosno za kupnju proizvoda među kojima su Ariel, Pantene, H&S, Gillette, Lenor, Pampers, Old Spice i Jar.

“Tvrtka Lidl Hrvatska podupire društveno odgovorne inicijative i često sudjeluje u humanitarnim projektima. Nadamo se da će naš čin dodatno senzibilizirati javnost za potrebe osoba sa sindromom Down koji unatoč svim preprekama ne skidaju osmijeh s lica. Lidl Hrvatska će i dalje aktivno podupirati humanitarne inicijative koje su od važnosti za lokalnu zajednicu”, izjavila je Karolina Bilogravić, iz odnosa s javnošću u tvrtki Lidl Hrvatska.

Roditeljima i stručnjacima su od velike pomoći programski paket Boardmaker putem kojeg djeca mogu proširiti svoj rječnik i svladati komunikacijske te matematičke vještine potrebne za daljnje učenje te tableti na kojima su dostupne aplikacije za učenje.

“Na području Zadra, Karlovca i Rijeke živi oko 220 djece sa sindromom Down. Trudimo se omogućiti im što bolje uvjete, a velik uspjeh i za njih i za nas kao roditelje je uključivanje u vrtićke i školske programe. No, sada smo u prilici još više im pomoći najsuvremenijim metodama učenja putem kampanje “Reci DA!”, izjavila je predsjednica Udruge za Down sindrom Zadarske županije, Suzana Periša.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest