
Roditeljima i stručnjacima su od velike pomoći programski paket Boardmaker putem kojeg djeca mogu proširiti svoj rječnik i svladati komunikacijske te matematičke vještine
Mogućnosti djece sa sindromom Down na području Zadra, Karlovca i Rijeke bit će značajno unaprijeđene donacijom u iznosu od 60,811.75 kuna koja će im omogućiti pristup suvremenim metodama učenja.
Donacija je rezultat akcije “Reci DA!” koju su tijekom svibnja i lipnja ove godine pokrenule tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska. Akcijom je na području cijele Hrvatske prikupljeno čak 243.247 kuna, a sredstva će biti ravnomjerno raspoređena u suradnji s Hrvatskom zajednicom za sindrom Down. Djeci na području Zadra, Rijeke i Karlovca je nabavljeno osam tableta i osam programskih paketa koji će im pomoći prilikom svladavanja jezičnih i matematičkih sadržaja.
U Hrvatskoj živi oko 1.600 osoba sa sindromom Down, a oko 900 ih je u dobi do 20 godina. Njihova edukacija je od samog rođenja iznimno važna kako bi što lakše svladali vještine potrebne za uključivanje u svakodnevne aktivnosti. No, suvremena pomagala i potrebni edukativni materijali većini djece s ovim sindromom nisu dostupni zbog visokih cijena. Stoga su tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska, prepoznavši potrebe djece sa sindromom Down, pokrenule kampanju pod nazivom “Reci DA!” s ciljem prikupljanja novčanih sredstava za kupovinu potrebnih edukativnih materijala.
“Cilj akcije “Reci DA!” je bio osigurati djeci sa sindromom Down što bolje uvjete za edukaciju i napredovanje. Većem boju djece će ovim putem biti omogućeno da svoje znanje unaprijede putem metoda koje su prilagođene posebno za njih, a koje potiču učenje vizualnim putem. Tvrtka P&G je prepoznala ovu potrebu i s velikim zadovoljstvom organizirala akciju u kojoj je prikupljen značajan iznos donacije. Zahvaljujemo se korisnicima naših proizvoda koji su se kupnjom uključili u akciju, te našem partneru, tvrtki Lidl Hrvatska koji nas je podržao. Vjerujemo da smo zajednički omogućili pomak u svakodnevnom životu djeci sa sindromom Down, izjavila je Antonija Svirčić, marketing menadžerica tvrtke Procter&Gamble u Hrvatskoj.

Tijekom akcije “Reci DA!” u svibnju i lipnju ove godine tvrtka P&G je donirala kunu za svaki svoj kupljeni proizvod u trgovinama Lidla u Hrvatskoj, odnosno za kupnju proizvoda među kojima su Ariel, Pantene, H&S, Gillette, Lenor, Pampers, Old Spice i Jar.
“Tvrtka Lidl Hrvatska podupire društveno odgovorne inicijative i često sudjeluje u humanitarnim projektima. Nadamo se da će naš čin dodatno senzibilizirati javnost za potrebe osoba sa sindromom Down koji unatoč svim preprekama ne skidaju osmijeh s lica. Lidl Hrvatska će i dalje aktivno podupirati humanitarne inicijative koje su od važnosti za lokalnu zajednicu”, izjavila je Karolina Bilogravić, iz odnosa s javnošću u tvrtki Lidl Hrvatska.
Roditeljima i stručnjacima su od velike pomoći programski paket Boardmaker putem kojeg djeca mogu proširiti svoj rječnik i svladati komunikacijske te matematičke vještine potrebne za daljnje učenje te tableti na kojima su dostupne aplikacije za učenje.
“Na području Zadra, Karlovca i Rijeke živi oko 220 djece sa sindromom Down. Trudimo se omogućiti im što bolje uvjete, a velik uspjeh i za njih i za nas kao roditelje je uključivanje u vrtićke i školske programe. No, sada smo u prilici još više im pomoći najsuvremenijim metodama učenja putem kampanje “Reci DA!”, izjavila je predsjednica Udruge za Down sindrom Zadarske županije, Suzana Periša.




