Nacionalna kampanja o medijskoj pismenosti ‘Birajmo što gledamo‘

Uskoro počinje nacionalna kampanja o
medijskoj pismenosti “Birajmo što gledamo”, čiji je cilj podići razinu
svijesti o važnosti medijskog opismenjivanja roditelja, skrbnika I
djece, kao i o važnosti odabira medijskih sadržaja za djecu, kazala je
predstojnica UNICEF-ova ureda u Hrvatskoj Valentina Otmačić.

“Kampanju smo osmislili na rezultatima
istraživanja koje smo proveli zajedno, koje nam je pokazalo da ima puno
izazova u praćenju medijskih i televizijskih sadržaja od strane djece.
Televizija može i pozitivno i negativno utjecati na razvoj djece. Nije
nam cilj da djeca ne gledaju televiziju nego da ju gledaju kvalitetno i
da zapravo praćenje sadržaja kvalitetno utječe na njihov razvoj. Djeca
vrlo male dobi često sama gledaju televiziju, često i u kasnim satima,
sve nam je to pokazalo istraživanje. Roditelje trebamo osnažiti. Ne
želimo ih kritizirati, prozivati, želimo im naprosto ukazati na to
koliko je važno da oni sa svojom djecom razvijaju kritičko promišljanje
medijskih sadržaja”, rekla je Otmačić.

Prema podacima
Agencije za elektroničke medije i UNICEF-a iz listopada 2014., djeca
gledaju televiziju oko tri sata dnevno, a gotovo polovicu vremena pred
televizorom provode bez prisutnosti odrasle osobe. Član Vijeća agencije
za elektroničke medije Robert Tomljenović najavio je važan dio kampanje.

“Vrhunac kampanje, donsono cijelog projekta,
početkom sljedeće godine. Agencija za elektroničke medije donijet će
preporuke za sigurno korištenje elektroničkih medija koje bi trebale
biti neka pomoć, što medijskim djelatnicima i urednicima kako što bolje
birati sadržaj i kategorizirati ga te pomoći roditeljima kako birati
sadržaj i koji su sadržaji pogodni za koju dob djeteta”, rekao je
Tomljenović.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest