
U
noći sa 17. na 18. listopada
mladi vozači u Zadru, Rijeci, Zagrebu, Osijeku i Varaždinu imat će priliku
pokazati svoju odgovornost u prometu u sklopu još jedne Europske noći bez nesreća koja se održava pod pokroviteljstvom međunarodne asocijacije RYD (Responsible Young
Drivers), udruge Sigurnost u prometu (SUP) i Mladi na djelu te putem licenciranih
partnera Zagrebačke pivovare i Fakulteta
prometnih znanosti (FPZ).
Tako će u Zadru svi mladi između 18 i
26 godina moći sudjelovati u dobrovoljnom
alkotestiranju ispred klubova Yachting
i Svarog bar uz podršku volontera SUP-a
i sudenata FPZ-a te Zagrebačke
pivovare koja treću godinu zaredom financijski podupire ovu akciju u sklopu
kampanje “Razmisli – kad piješ, ne vozi”, prve hrvatske kampanje o odgovornom
konzumiranju alkohola.
Georg
Davor Lisicin, tajnik udruge Sigurnost u prometu izjavio
je: “Cilj ove akcije je susret s
mladima “u njihovom okruženju” kako bi se, putem međusobnog dijaloga,
upoznali sa svim opasnostima koje proizlaze iz vožnje pod utjecajem alkohola
nakon noćnog provoda bez korištenja represivnih takozvanih “otac – majka”
tonova.”
Koncept ove akcije je uistinu
jednostavan, slobodan i na dobrovoljnoj osnovi.
“Mladima će na ulazu u noćne klubove volonteri
nuditi dobrovoljno alkotestiranje, nakon čega će onaj koji tu noć neće
konzumirati alkohol dobiti oznaku designated driver i moći biti siguran vozač
na povratku kući. Odabrani vozač dobit će posebno obilježje radi lakše
prepoznatljivosti te će se dragovoljno podvrgnuti alkotestu prije napuštanja
kluba”, dodao je Lisicin.
Tina Puhalo Grladinović, voditeljica
Korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare je
izjavila: “Drago nam je što i ove
godine sudjelujemo u Europskoj noći bez nesreća u sklopu naše kampanje
“Razmisli – kad piješ, ne vozi”. Kao vodeća domaća pivovara sustavno brinemo
o odgovornom ponašanju u prometu što činimo i ovog puta pružajući financijsku
podršku ovom projektu uz aktivno sudjelovanje naših zaposlenika.”
Europska noć bez nesreća prvi puta
je pokrenuta u Belgiji 1995. godine. Od tada se provodi diljem Europe, a
Hrvatska se ovoj akciji pridružila 2012. godine. Cilj akcije je skrenuti pozornost javnosti na odgovorno
ponašanje vozača u prometu, s naglaskom na edukaciju mladih te uz poruku da
alkohol i vožnja ne idu zajedno.



