U multimedijalnoj dvorani Gradske knjižnice Zadar

Dva predavanja na teme marketinga u filmskoj industriji i evolucije lijepog

Odjel za ekonomiju Sveučilišta u Zadru u ponedjeljak, 18. travnja u trajanju od 17 do 19 sati organizira dva predavanja koja će se održati u multimedijalnoj dvorani Gradske knjižnice Zadar.

U sklopu 14. festivala znanosti čija je tema
Znanost i umjetnost, djelatnici Odjela za ekonomiju Aleksandra Krajnović, Jurica Bosna, te Dominik Sikirić,
održat će dva popularno-znanstvena predavanja na temu marketinga u filmskoj industriji i evolucije lijepog (kroz marketing).

Marketing u filmskoj industriji

Predavanje se
bavi problematikom oglašavanja proizvoda i marke u filmu. Film kao medij
ima sve veću ulogu i utjecaj na ponašanje potrošača pri čemu se ističe
sadašnja “moć” filma kao marketinškog kanala. Definiraju se ciljevi
i koristi od pozicioniranja proizvoda i marke u filmu te faktori i
odrednice formiranja vrijednosti pozicioniranja proizvoda i marke u filmu.

Primijećenost i prepoznatljivost proizvoda i marke “igraju” ključnu ulogu
u efikasnosti ovakve vrste oglašavanja. Na temelju provedenog
primarnog istraživanja doznaje se kako film kao marketinški medij ima
velik značaj pri čemu je efikasnost oglašavanja u filmovima na značajnoj
razini.

Evolucija lijepog (kroz marketing)

Prezentacija
koja za cilj ima pokazati evoluciju i ulogu dizajna u marketingu. Dizajn,
i općenito estetika su poseban i vrlo važan “dio proizvoda”
današnjice te su često puta presudan faktor odluke o kupnji pojedinog
proizvoda, nasuprot funkcionalnim karakteristikama proizvoda koji bi po
“logici” trebali predstavljati puno važniji kriterij odabira
pojedinog proizvoda.

Kroz povijesni prikaz razvoja važnosti dizajna,
ikonografije, estetike pokušati će se odgovoriti na pitanje dali je
marketing umjetnost ili znanost.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest