HT se nakon 10 dana oglasio: usluge ćete dobit u narednih 7 dana

Zbog smetnji s uslugom uzrokovanih vremenom, Hrvatski Telekom angažirao dodatnu tehničku podršku za zadarsko područje

Nakon 11 dana neprestanih pokušaja da dobiju povratnu informaciju što se događa s internetskim, televizijskim i VOIP telefonskim vezama, brojni korisnici usluga Hrvatskog telekoma na području Grada Zadra (nadasve u kvartovima Brodarica i Petrići) te zadarskih otoka, koji od 21. lipnja nemaju usluge, napokon su dobili službeni odgovor koji prenosimo u cjelosti.

U proteklih mjesec dana,
šire zadarsko područje s otocima bilo je pogođeno nizom grmljavinskih
nevremena izvanrednih razmjera, zbog čega dio naših korisnika na tom
području ima smetnje prilikom korištenja naših
usluga.

Najveći broj smetnji
uzrokovan je grmljavinskim nevremenom koje je zadarsko područje pogodilo
u ponedjeljak 27. lipnja, uslijed kojeg je čak 500 posto više smetnji s
uslugom nego što je to uobičajeno.

Kako je broj
smetnji čak pet puta veći nego inače, Hrvatski Telekom je pored
standardne tehničke podrške koja izlazi na teren u ovakvim situacijama,
angažirao tehničku podršku inače zaduženu za druge regije, kao i dodatne
vanjske izvođače radova, koji će svi raditi i preko
vikenda kako bi čim prije korisnicima osigurali uslugu.

Elementarna nepogoda
uzrokovala je značajna oštećenja, na čijem otklanjanju djelatnici
Hrvatskog Telekoma rade danonoćno sedam dana u tjednu. Vjerujemo kako bi
korisnici trebali imati nesmetani pristup uslugama
u idućih tjedan dana.

Ispričavamo se korisnicima na uzrokovanim poteškoćama.

U priopćenju se naravno ne navodi tko će snositi nastalu štetu tvrtkama i privatnim korisnicima koji nemaju internet, telefoniju i televiziju već duže od deset dana, onima koji su potrošili raspoložive podatkovne podatke budući im internet i wifi ne radi, onima koji su morali posegnuti za drugim rješenjima za spajanje na internet (jer HT se nije sjetio ponuditi korisnicima alternativna rješenja), zatim onima koji plaćaju pretplate na Pickbox ili Netflix a uslugu također ne mogu koristiti da ne nabrajamo dalje.

Priopćenje stiže tek nakon što su se oštećeni korisnici udružili i pripremili tužbu HAKOM-u i drugim nadležnim institucijama i angažirali odvjetnika koji će u njihovo ime tražiti naknadu štete.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest