Za sada Grad izdvaja milijun i dvjesto tisuća kuna

Grad Split do kraja tjedna potpisuje sponzorski ugovor s organizatorima Ultra festivala

Grad Split bi sa organizatorima Ultra festivala do kraja tjedna trebao potpisati sponzorski ugovor.

Najavio je to splitski dogradonačelnik Goran Kovačević koji
nije želio govoriti koliko će se točno novca izdvojiti iz gradskog
proračuna za ovu namjenu. Za sada grad za ovu manifestaciju izdvaja
milijun i dvjesto tisuća kuna, a kako su i najavili čelni ljudi grada
spremni su napraviti sve kako bi ovu Ultra festival zadržali u Splitu
što duže.

“Do kraja tjedna ćemo potpisati ugovor. U
završnoj smo fazi pregovora, ali načelno smo se sve dogovorili. Ova
cijena od milijun i 200 je cijena najma stadiona. Što se tiče drugih
institucija, treba shvatiti da mi bez Ultre svi skupa imamo nulu, a da
vratimo samo deset posto onoga što od Ultre dobijemo kroz proračun, a
ponajviše dobije država, imamo onih ostalih 90 posto.”

Ukupan
prihod od ove manifestacije u prošloj godini iznosi je oko 40 milijuna
eura, dok organizator ima troškove od 60 milijuna kuna koji svake godine
rastu, kako zbog dužine trajanja festivala, tako i zbog kvalitete
izvođača u line up-u. Potpora od strane Ministarstva turizma iznosi tek
600 tisuća kuna, dok se ove godine za organizaciju Tour of Croatia
izdvojilo čak 3 milijuna kuna.

“Svjetska praksa je da u tom segmentu domaćin
pomogne, subvencionira festival u vrijednosti od oko 10 posto. To ne
moraju biti financije. To mogu biti i operativne stvari, kako god može
olakšati da se festival održi.”

Kaže Luka Jureško,
direktor komunikacija Ultra festivala Split i dodaje kako je protekle
godine ovu manifestaciju pratilo 6 milijuna gledatelja on line, što nije
mala reklama za Hrvatsku.

“Na primjer, ovo je najduža Ultra na svijetu,
traje 7 dana na najviše lokacije. Više od 150 tisuća ljudi iz 143
zemlje. Popularnost raste jer konstantno ulažemo u projekt, radimo na
tome da bude interesantan i da bude još nešto osim vrhunskog line-up-a. “

Savjetnik
ministra turizma Ivo Bašić kaže kako se za organizaciju ove
manifestacije izdvajalo kroz sustav turističkih zajednica, pa je tako uz
novac Ministarstva i iz gradskog ureda Turističke zajednice isplaćeno
još 200 tisuća kuna.

“Prošle dvije godine iscrpili smo onih
maksimalnih 200 tisuća eura i ove godine smo pronašli rješenje kroz
sustav turističkih zajednica, kroz udruženo oglašavanje i bespovratna
sredstva, dat ćemo ovoj manifestaciji 600 tisuća kuna. O tome koliko će
sredstava biti dogodine, treba sjesti za stol i dogovarati o nekim
drugim uvjetima.”

S kim će se dogovoriti uvjeti koji već u
rujnu trebaju biti definirani za narednu sezonu, još se ne zna, jer će
tek tada održati predizborna kampanja. Organizatori priznaju kako im ova
manifestacija već generira gubitke, a bez dogovora s vlastima, velika
je mogućnost da ćemo na Ultru za dvije godine putovati u Barcelonu ili
na Maltu.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest