Leti, leti

Hidroavioni od četvrtka nastavljaju letove, još uvijek se ne zna koji nedostatci su im utvrđeni

Kompanija European Coastal Airlines na svojoj je Facebook stranici
večeras objavila ‘prijelomnu vijest’ kako nastavljaju s letovima u
četvrtak 25. kolovoza.

Štoviše, svoje putnike ECA poziva da slave s njima te nudi booking
karata uz uštedu od 30 posto, pomoću promotivnog koda “IMAMODOKUMENT”,
valjda kao jasne aluzije na pisanje Indexa.

Podsjetimo, hidroavionima te kompanije Hrvatska agencija za civilno
zrakoplovstvo (CCAA) zabranila je letove još 13. kolovoza ‘zbog
utvrđenih nedostataka’ te im, kao jednu od mjera, privremeno oduzela AOC
(Air Operators Certificate), odnosno licencu nužnu za rad i to upravo
nakon što je Index objavio dokaze o sramotno lošem održavanju njihovih
aviona. Nadalje, objavili smo i dokaz kako vlasnik kompanije nagovara
pilote da lete bez radne dozvole i tako grubo krši hrvatske zakone. U
dopisu se vlasnik kompanije nudi da će preuzeti sve posljedice koje iz
toga mogu proizići.

Nema odgovora

Ni kompanija, a očito ni Agencija za zrakoplovstvo, ne smatraju da
putnici i potencijalni putnici imaju pravo znati što je inspekcijski
nadzor CCAA točno obuhvatio, s kojim rezultatima te koje je točno
postupke ECA morala provesti da bi joj se omogućilo ponovno prevoženje
putnika.

Naime, vlasnik i izvršni direktor kompanije Klaus Dieter Martin
poslijepodne nam je poslao dopis kako Indexu nije na raspolaganju ni za
kakve odgovore. Također, Agencija za zrakoplovstvo se dosad o cijelom
slučaju izjašnjavala šturim priopćenjima.

Osim CCAA, inspekcijski nadzor nad spomenutom kompanijom vodi i
splitski Inspektorat rada iz kojeg su nam, podsjetimo, javili: “Sredinom
srpnja 2016. u Inspektoratu rada PU Split zaprimljen je pondnesak kojim
se ukazuje na više nezakonitosti u poslovanju toga poslodavca, tj. da
stanari Divulja trpe nesnošljivu buku od hidroaviona, da su izloženi
emisiji štetnih plinova, određenim požarnim opasnostima te da za rad na
tom lokalitetu poslodavac nije ishodio lokacijsku dozvolu (što je u
nadležnosti drugih tijela nadzora koje je podnositelj prema navodima u
tom podnesku o tomu više puta obavještavao), ali se tim podneskom
ukazivalo i na sumnju u nezakoniti prekovremeni rad te prijave na
obvezna osiguranja radnika poslodavca koji obavljaju poslove pretakanja
goriva, što je u nadležnosti inspektora rada i zbog čega je nakon tih
saznanja, Planom inspekcijskih nadzora Inspektorata rada, PU Split
započeo inspekcijski nadzor na navedeno krajem srpnja 2016., ali još
nije okončan pa Vas o utvrđenom stanju ne možemo obavijestiti prije
okončanja nadzora.”

Iako je vlasnik kompanije u proteklih devet dana, koliko su avioni
prizemljeni, već više puta najavljivao ponovnu uspostavu letova koja se
nije dogodila, ova posljednja djeluje prilično uvjerljivo.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest