TZ Zadarske županije: Pokušaj manipulacije javnosti i stvaranje pritiska iz Zračne luke Zadar

Prenosimo priopćenje Turističkog ureda Turističke zajednice Zadarske županije u povodu današnje objave za javnost Zračne luke Zadar u kojem se tvrdi kako je projekt Ryanair u opasnosti zbog neplaćanja zajedničkog oglašavanja.

Za početak, Direktorica Turističkog uredaTurističke
zajednice Zadarske županije nema ovlasti za preuzimanje financijske odgovornosti
za visoke iznose, već Odluku o udruženom oglašavanju donosi Vijeće Turističke
zajednice Zadarske županije.

Nadalje, istaknuli bismo kako su jedina sredstva u
projektu oglašavanja “Ryanair” koja su kontinuirano osigurana i stabilna posljednjih
godina jesu sredstva Zadarske županije i Turističke zajednice Zadarske
županije.

Što se tiče oglašavanja, Turistička zajednica
Zadarske županije može garantirati za iznose potpisanih ugovora. Cijeli projekt
ovisi o dobroj volji. Ne možemo garantirati za nepotpisano. U suprotnome se
radi o neodgovornom poslovanju na što je Turistička zajednica upozorena od
strane Nadzornog odbora i revizije.

Upravo takvo postupanje od strane Zračne luke Zadar,
a to je potpisivanje iznad ugovorenog, dovelo je cijeli projekt na 4,3 milijuna
kuna dugovanja. Valja znati kako godišnji prihod TZ Zadarske županije iznosi
5,5 milijuna kuna.

U svim razgovorima kojima je Turistička zajednica
sudjelovala od rujna govorilo se o jednakom broju linija zbog dugovanja po
projektu iz 2015. i 2016. koji iznosi više od 4 milijuna kuna.

Pogrešno se u posljednje vrijeme želi prikazati u
javnosti, a posebno posljednjim priopćenjem Zračne luke, kako promet na Zračnu
luku Zadarovisi o udruženom oglašavanju. To ukazuje na pokušaj manipulacije
javnosti i stvaranje pritiska na Turističku zajednicu Zadarske županije, njene
odgovorne osobe i tijela.

Svako povećanje prometa u Zadarsku županiju je
dobrodošlo i hvalevrijedno, no treba jasno razlučiti oglašavanje od samog
poslovanja i rada Zračne luke Zadar koja vodi pregovore s avio-prijevoznicima.Smatramo
neprofesionalnim i nekorektnim prebacivati odgovornost za poslovanje Zračne
luke na neprofitnu promidžbenu organizaciju koja svojih 25% prihoda (1,2-1,5
milijuna kuna) ulaže u promidžbu isključivoRyanaira.

Možemo zaključiti i obavijestiti javnost kako je Zračna
luka slobodna pregovarati daljnje uvjete s avio-prijevoznicima u svoje ime i za
svoj račun.

Turistička zajednica više puta je obavijestila
pismenim putem o procijenjenom iznosu punomoći za marketinške uvjete u 2017.
godinu s obzirom da je u tijeku ugovaranje s jedinicama lokalne samouprave,
TZ-ima i ključnim turističkim subjektima, što se prvi puta odvija unaprijed,
tj. za sljedeću godinu.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest