#info
Za besplatne preglede prostate lani se prijavilo više od 4500 muškaraca. Žuja i ove godine poziva na akciju
Nakon sjajnih rezultata prošlogodišnje kampanje „Budi hrabar, budi zdrav“, Zagrebačka pivovara i Ožujsko pivo i ove godine nastavljaju s inicijativom u čijem je fokusu muško zdravlje.
Više od 4 500 muškaraca prijavilo se lani za besplatne urološke
preglede koje je
Žuja u suradnji s Croatia poliklinikom osigurala muškarcima
starijima od 50 godina i onima u dobi od 45 godina s povijesti
raka prostate u obitelji.
Do sada je obavljeno gotovo 3 000 pregleda, a više od 10% tih
pregleda pokazalo je indikacije za daljnje pretrage, što
potvrđuje ključnu ulogu preventivnih
pregleda u ranom otkrivanju raka prostate i očuvanja zdravlja.
Kako bi dali dodatan doprinos javnom zdravstvu, pored besplatnih pregleda, Zagrebačka pivovara i Ožujsko pivo su u sklopu prošlogodišnje kampanje donirali 50 000 eura za edukaciju urologa u KBC Sestre milosrdnice.
Popularna kampanja bila je popraćena motivirajućim TV spotom s Goranom Bogdanom, Goranom Navojcem i Reneom Bitorajcem u glavnim ulogama. Ova trojka, sad već tradicionalna postava Žujinih kampanja, ponovo je udružila snage i kroz humorističan pristup pozvala muškarce da prepoznaju važnost zdravlja i hrabro pristupe urološkim pregledima.
Taj kreativni pristup već su prepoznale i brojne strukovne udruge u regiji koje su kampanju i nagradile, a u Bosni i Hercegovini Žuja je pokrenula i realizirala istoimenu kampanju i također zabilježila sjajne rezultate.
Da se radi o korisnoj inicijativi slaže se i prof.dr.sc. Igor Tomašković, predstojnik Klinike za urologiju KBC-a Sestre milosrdnice. Ovakav rezultat kampanje pokazuje da dodatna motivacija kroz humor, ali uz jasnu poruku ipak potiče ljude na akciju.
Svi zajedno moramo kontinuirano podizati svijest o potrebi
redovitih pregleda,
jer samo takvim pristupom možemo utjecati na poražavajuće brojke
umrlih od raka prostate u Hrvatskoj.
Rak prostate se zbog izostanka simptoma teško otkriva u ranoj fazi, no ključno ga je upravo tada dijagnosticirati, jer rana detekcija znači i 100 postotnu uspješnost liječenja, komentirao je prof. Tomašković.
Upravo zato nakon uspješne prve godine, i u ovoj godini Zagrebačka pivovara i Ožujsko pivo nastavljaju s inicijativom „Budi hrabar, budi zdrav“. Novi spot dostupan je na LINKU, a zainteresirani muškarci za besplatne preglede se mogu prijaviti na web stranici.
Izdvojeno
-
Županijski centar 112 Zadar nije zaprimio dojave građana o materijalnoj šteti niti o ozlijeđenim osobama u jakom potresu koji je u utorak navečer pogodio zadarsko područje, izvijestilo je Ravnateljstvo civilne zaštite.
-
Na društvenim mrežama je srbijanski predsjednik Aleksandar Vučić objavio pismo koje je primio od američkog predsjednika Donalda Trumpa.
-
Obrve su jedan od najizražajnijih detalja na licu jer naglašavaju crte lica i mogu potpuno promijeniti dojam koji ostavljamo, ali unatoč tome često ih zanemarujemo ili nepravilno tretiramo, što može dovesti do prorjeđivanja, oštećenja i usporenog rasta dlačica.
-
Grad Pag je, za provođenje Programa javnih potreba u kulturi za ovu godinu, u gradskom proračunu osigurao 209.000 eura.
Reci što misliš!