Događaji

#info

Za besplatne preglede prostate lani se prijavilo više od 4500 muškaraca. Žuja i ove godine poziva na akciju

Za besplatne preglede prostate lani se prijavilo više od 4500 muškaraca. Žuja i ove godine poziva na akciju

Nakon sjajnih rezultata prošlogodišnje kampanje „Budi hrabar, budi zdrav“, Zagrebačka pivovara i Ožujsko pivo i ove godine nastavljaju s inicijativom u čijem je fokusu muško zdravlje.

Više od 4 500 muškaraca prijavilo se lani za besplatne urološke preglede koje je
Žuja u suradnji s Croatia poliklinikom osigurala muškarcima starijima od 50 godina i onima u dobi od 45 godina s povijesti raka prostate u obitelji.

Do sada je obavljeno gotovo 3 000 pregleda, a više od 10% tih pregleda pokazalo je indikacije za daljnje pretrage, što potvrđuje ključnu ulogu preventivnih
pregleda u ranom otkrivanju raka prostate i očuvanja zdravlja.

Kako bi dali dodatan doprinos javnom zdravstvu, pored besplatnih pregleda, Zagrebačka pivovara i Ožujsko pivo su u sklopu prošlogodišnje kampanje donirali 50 000 eura za edukaciju urologa u KBC Sestre milosrdnice.

Popularna kampanja bila je popraćena motivirajućim TV spotom s Goranom Bogdanom, Goranom Navojcem i Reneom Bitorajcem u glavnim ulogama. Ova trojka, sad već tradicionalna postava Žujinih kampanja, ponovo je udružila snage i kroz humorističan pristup pozvala muškarce da prepoznaju važnost zdravlja i hrabro pristupe urološkim pregledima.

Taj kreativni pristup već su prepoznale i brojne strukovne udruge u regiji koje su kampanju i nagradile, a u Bosni i Hercegovini Žuja je pokrenula i realizirala istoimenu kampanju i također zabilježila sjajne rezultate.

Da se radi o korisnoj inicijativi slaže se i prof.dr.sc. Igor Tomašković, predstojnik Klinike za urologiju KBC-a Sestre milosrdnice. Ovakav rezultat kampanje pokazuje da dodatna motivacija kroz humor, ali uz jasnu poruku ipak potiče ljude na akciju.

Svi zajedno moramo kontinuirano podizati svijest o potrebi redovitih pregleda,
jer samo takvim pristupom možemo utjecati na poražavajuće brojke umrlih od raka prostate u Hrvatskoj. 

Rak prostate se zbog izostanka simptoma teško otkriva u ranoj fazi, no ključno ga je upravo tada dijagnosticirati, jer rana detekcija znači i 100 postotnu uspješnost liječenja, komentirao je prof. Tomašković.

Upravo zato nakon uspješne prve godine, i u ovoj godini Zagrebačka pivovara i Ožujsko pivo nastavljaju s inicijativom „Budi hrabar, budi zdrav“. Novi spot dostupan je na LINKU, a zainteresirani muškarci za besplatne preglede se mogu prijaviti na web stranici.

Reci što misliš!