istraživanje
Otkriveni glavni faktori koji utječu na odabir pića u kafićima
Prema najnovijem istraživanju agencije Ipsos, gotovo polovica odluka o tome što ćemo popiti u ugostiteljskom objektu donosi se prije samog dolaska.
Međutim, druga polovica odluka oblikuje se na licu mjesta, otkrivajući važnost marketinških strategija i sugestija konobara.
Istraživanje, provedeno u travnju 2024. na uzorku od 1389
potrošača, identificira četiri segmenta potrošača: “Odlučni”,
“Cjenovno osjetljivi”, “Sugestibilni” i “Otvoreni”. “Odlučni”
(38%) ostaju vjerni svojim omiljenim pićima bez obzira na cijenu
ili promocije, dok “Cjenovno osjetljivi” (27%) traže najbolju
vrijednost za novac, privučeni popustima i akcijama.
“Sugestibilni” (19%) su otvoreni za preporuke i promotivne
materijale, dok “Otvoreni” (16%) rado isprobavaju novitete bez
obzira na cijenu.
Istraživanje također pokazuje da se gotovo polovica odluka o piću
donosi prije dolaska u ugostiteljski objekt, osobito kod piva i
gaziranih bezalkoholnih pića.
S druge strane, 27% potrošača odluku donosi na licu mjesta, posebno kod voćnih sokova, ledenih čajeva i negazirane vode.
Promo materijali kao što su letci i brendirani hladnjaci pokazali
su se najučinkovitijima u poticanju potrošača na izbor određenog
pića. Većina ispitanika navodi da bi ih na promjenu brenda
potaknula želja za isprobavanjem noviteta ili značajno niža
cijena konkurentskog brenda.
Za ugostitelje i proizvođače pića ključno je razumijevanje
preferencija različitih segmenata potrošača i prilagodba
marketinških strategija kako bi se povećala privlačnost i
percepcija vrijednosti njihovih brendova, čime se potiče odabir
njihovih proizvoda, zaključak je opsežnog istraživanja čije vam
rezultate u cijelosti ustupamo za slobodnu objavu, a koje možete
pronaći na sljedećem linku: https://horecapro.hr/aktualno/otkriveni-glavni-faktori-koji-utjecu-na-odabir-pica-u-kaficima/
Izdvojeno
-
Dalmatinska pjesma i klapski zvuk dobili su posebno mjesto na ovogodišnjem Adventu u Zadru uz nastup Matea Grgata, tenora iz malog mjesta Otok u Dalmatinskoj zagori.
-
Meterolog N1 Bojan Lipovšćak gostovao je u Novom danu gdje je s Mašenkom Vukadinović razgovaro o tome kakvo nas vrijeme očekuje u nadolazećem razdoblju.
-
Film svi vjerojatno znate na pamet, ali evo deset stvari koje niste znali o ‘Sam u kući‘
-
Povodom blagdana Sv. Lucije najmanji bolesnici dobili su prigodne darove kako bi i oni osjetili radost predbožićnog ozračja.
Reci što misliš!