Događaji

U Ninu održana radionica za privatne iznajmljivače na temu 'Smještaj kao dio brenda i identiteta Nina'

U Ninu održana radionica za privatne iznajmljivače na temu 'Smještaj kao dio brenda i identiteta Nina'
TZ Grada Nina

Turistička zajednica grada Nina organizirala je tematsku radionicu za privatne iznajmljivače koja se 28. veljače održala u Ninu. Radionicu je održala Rujana Bušić, konzultantica za razvoj i promociju destinacija.

Grad Nin s okolicom destinacija je s dominantnom ponudom smještaja privatnih iznajmljivača.

Održivo upravljanje destinacijom zahtjeva konstruktivnu i intenzivnu komunikaciju s privatnim iznajmljivačima u cilju razvoja destinacije u skladu s raspoloživim ljudskim i infrastrukturnim kapacitetima, usuglašenim smjerom razvoja brenda destinacije, ponudom sadržaja i kvalitetom usluge.

Radionica je prezentiranim temama i otvorenim pitanjima razvoja destinacije i održivosti, pozicionirala privatne iznajmljivače kao ključne dionike potvrde brenda destinacije, ali i očuvanja identiteta i autentičnosti kao jedinog sigurnog zaloga opstanka na sve zahtjevnijem i konkurentnijem turističkom tržištu.

Putovanja i smještaj odavno su prestali biti sadržaj kojima se zadovoljavaju osnovne ljudske potrebe. Svako putovanje, neovisno o turističkom sadržaju, ponudi i proizvodu, očekivanje je doživljaja.

Je li moguće doživjeti destinaciju u smještaju koji kvalitetom i ponudom ne prati razvoj destinacije? Privatni iznajmljivači prilika su za daljnji razvoj i potvrdu brenda i identiteta grada Nina i u tom smislu ključni partner razvoja i promocije destinacije. 

Prisutni iznajmljivači, u anketi provedenoj na kraju radionice, istaknuli su spremnost za aktivnu međusobnu suradnju i suradnju s ostalim dionicima u destinaciji u jačanju pozicije grada Nina kao prepoznatljive i poželjne destinacije.

Kao potrebne aktivnosti za realizaciju cilja pozicioniranja privatnog smještaja kao dijela brenda i identiteta grada Nina, istaknuli su potrebu za promocijom brenda i identiteta grada Nina s uključenom prepoznatljivošću privatnog smještaja, umrežavanje s ostalim dionicima u destinaciji te potrebu za edukacijom.

Nin nema dvorca, kraljevskog namještaja, Hrvatska nije kraljevina, ali je Kraljičina plaža brend zastupljen u prestižnom britanskom izdanju, a Nin romantična destinacija. 

Turistička zajednica grada Nina nastaviti će aktivnu suradnju s privatnim iznajmljivačima u smjeru koji je u interesu održivog razvoja turizma i podizanja razine kvalitete destinacije u cjelini.


Reci što misliš!