Događaji

ima mjesta za napredak

Kristijan Bašić peti je direktor općinskog poduzeća Vir turizam

Kristijan Bašić peti je direktor općinskog poduzeća Vir turizam
Kažimir Škrbić

Od 1. listopada ove godine destinacijsku menadžment kompaniju Vir turizam vodi Viranin Kristijan Bašić, dugogodišnji djelatnik moćne i ugledne tvrtke Jadrolinija. Bašić je nakon prvog direktora Marina Rukavine, potom Zdenka Mičića, Željana Kalca i Perić, peti izabrani direktor Vir turizma

U najvećem putničkom brodaru u Hrvatskoj s gotovo 2.000 zaposlenika, Bašić je proveo 33 godine napredujući kroz rad i školovanje od mladića sobe do šefa ugostiteljstva, a na mjestu direktora virske destinacijske kompanije zamijenit će dosadašnju direktoricu Kristinu Perić koja će rad i djelovanje u općinskom sustavu nastaviti na mjestu pročelnice Upravnog odjela Ureda načelnika, što je i dosad bilo njezino zaduženje.

 Bašić je završio turističko-ugostiteljsku školu s položenim petim stupnjem u ugostiteljstvu, pa će mu prvi potez, među ostalima, biti ubrizgati adrenalin i povećati uspješnost općinskog poduzeća u ugostiteljskom segmentu. 

Poduzeće je uspješno, zdravo i poznato širom Zadarske županije i Hrvatske po organizaciji brojnih evenata. Vir turizam su redom vodili školovani ljudi, od kojih je jedan bio dugogodišnji državni tajnik u Ministarstvu turizma. No mislim kako imamo prostora za napredak, pogotovo u ugostiteljskom segmentu – kaže direktor Bašić. 

– Vir je lijepa priča. Na nedavnom međunarodnom turističkom sajmu u Riminiju vidio sam koliko Vir znači u hrvatskom turizmu i koliku težinu ima. Ne govorim ovo sa željom da neutemeljeno reklamiram otok, već samo ističem činjenicu kako smo uvaženi kao turistička destinacija i uspješan općinski sustav.

Vir je jednostavno prepoznat kao punokrvna turistička priča – dodaje novi direktor Vir turizma. Bašić će nastaviti tamo gdje su stali njegovi prethodnici; prvi direktor Rukavina pokrenuo je ovo općinsko poduzeće s jasno definiranim razvojnim ciljevima, direktor Mičić realizirao je projekte iz općinske Strategije razvoja turizma, dok je direktor Kalac dao novu dimenziju organizaciji evenata i prepoznavanju otoka kao izletničke destinacije.

U mandatu direktorice Perić, unatoč dvije krizne pandemijske godine, tvrtka se uspješno održala, potom stabilizirala te ove godine sudjelovala u  obaranju rekordnih brojki noćenja i dolazaka iz 2019. godine. 

– Vir raste što je također zasluga djelovanja našeg poduzeća. Sve je više lijepih i kvalitetnih turističkih i ugostiteljskih objekata na otoku, čime se povećava konkurencija i našem središnjem ugostiteljskom objektu, restoranu Kotarina. Tu imamo prostora za napredak, jer našu gastronomsku i ugostiteljsku priču moramo dignuti na višu razinu – najavljuje direktor Bašić prve konkretne poteze. U tom kontekstu, natječajno će se tražiti optimalna i stručna rješenja u ugostiteljskom segmentu poslovanja poduzeća. 

Ugostiteljstvo je profitabilni dio i moramo mu posvetiti najveću pažnju. Iz iskustva u Jadroliniji znam da najveći standard usluge ipak imaju javna poduzeća. No treba raditi na sebi, izbjeći uspavanost i ništa ne prepuštati slučaju – ističe direktor Bašić. Vir turizam uskoro očekuju organizacije tradicionalnih i nagrađenih manifestacija poput Adventa u Viru i Maškara u Viru, a potom i proljetni događaji kao uvod u novu sezonu punu izazova.  

– To je također lijepa priča koju uspješno pratimo iz godine u godinu. Imamo sezonske događaje koje uvijek možemo pojačati novim idejama i eventima, jer postoji prostor u gastronomskom identitetu destinacije – poručuje direktor Bašić naglašavajući kako je vrhunska gastronomija, kao jedan od važnijih elemenata dodatne turističke ponude, posebno apostrofirana na nedavno održanoj konferenciji o potencijalima luksuznog turizma u Zadarskoj županiji.     


Reci što misliš!