Veliko priznanje za Turističku zajednicu grada Zadra i autora filma Igora Goića
Meet. Feel. Explore. Zadar ušao u finale zagrebačkog i portugalskog festivala turističkog filma
Destinacijski film „Meet. Feel. Explore. Zadar“ je ušao u finale dvaju važnih festivala turističkog filma - Zagreb Tourfilm Festivala i portugalskog International Tourism Film Festivala ART&TUR.
Ovo je veliko priznanje za Turističku zajednicu grada Zadra i autora filma Igora Goića, jer se radi o značajnim manifestacijama, dvama od ukupno jedanaest festivala članova CIFFT-a (Međunarodnog udruženja festivala turističkih filmova), u čijoj se organizaciji organizira natjecanje za najbolji turistički film na svijetu.
Jedanaesti po redu Zagreb Tourfilm Festival ove će se
godine održati u prostorima zagrebačkog Kaptol Boutique Cinema od
12. do 15. listopada. U konkurenciji je 106 filmova iz 29 zemalja
svijeta, a prikazat će se najbolji radovi iz cijeloga svijeta
koji promoviraju destinacijski, avanturistički, sportski i
nautički turizam te će se na kraju dodijeliti Grand Prix za
najbolji film festivala.
Dodjela nagrada za ART&TUR će se održati držati u
portugalskom gradu Ourém 28. listopada. Od svog prvog izdanja u
Barcelosu 2008. godine, ART&TUR Festival prikazuje
najbolje audiovizualne produkcije iz cijelog svijeta.
Zahvaljujući kvaliteti i kvantiteti filmova koje svake godine
prikazuje, jedna je od najpoznatijih smotri ovog tipa.
Turistička zajednica grada Zadra studiozno je pripremila i
odradila snimanje destinacijskog filma, koji je uslijedio nakon
prve uspješne suradnje s Goićem 2014. godine. Umjesto klasičnog
spota, kakve radi većina destinacija, u Zadru su odlučili
napraviti pravi mali 10-minutni film, a u naslovnim ulogama
briljirali su poznati zadarski model Nevena Dujmović Prižmić i
glumac Dejan Marcikić.
Filmska priča prati glavne likove Jack i Jill, koji u brzoj
izmjeni kadrova Zadrom prolaze kao poznati likovi iz poznatih
filmskih blockbuster avantura. S jedne strane, film ima priču, s
druge zorno prikazuje obilje prirodnih i kulturnih bogatstava,
što je primarno i cilj ovakvih uradaka. Sve je to „začinjeno“
pojavljivanjem autohtonih stanovnika u filmu i originalnom
glazbom koju potpisuje Toma Cukrov.
Film „Meet. Feel. Explore. Zadar“ premijerno je prikazan 5.
svibnja u polivalentnoj dvorani Providurove palače te ga je do
danas putem Youtube i Facebook kanala TZ grada Zadra, kao i
ostalih različitih marketinških platformi pogledalo preko sto
tisuća gledatelja.
Zadovoljstvo učinjenim s odmakom od četiri mjeseca ne skriva
autor filma Igor Goić.
"U suradnji s Turističkom zajednicom nismo htjeli napraviti
klasičnu razglednicu, već jednu priču u kojemu će Zadar biti
atraktivan filmski set. Bilo je dosta pozitivnih kritika, ima i
onih konstruktivnih koje ću uvažiti u sljedećem filmu kojeg
radimo za TZ, pa ćemo pokušati uključiti još više lokacija i
turističke ponude", kaže Goić.
U tehničkom smislu, osim same komunikacije teme, prednost ovog
filma je i to što je izrazito modularan i izvrsno funkcionira u
svim formatima i dužinama koje moderni online marketinški kanali
zahtijevaju, od 15 sekundi, preko minute i dvije i pol minute
trajanja, sve do integralnog filma od 10 minuta. I ove
karakteristike ulaze u kriterije koji su važni na
specijaliziranim festivalima turističkih promotivnih
filmova.
U nastavku prvog filma, koji se uglavnom odvija u Jackovom snu,
radnja će većinom biti na javi, pri čemu će se Marcikić izgubiti
u gradu pa će Nevena krenuti u potragu za njim. To je okvir
radnje koji će zasigurno turistima pružiti nove poglede na
Zadar.
Zadovoljstvo ulaskom filma u finale dvaju festivala ne skriva ni
direktor TZ grada Zadra Mario Paleka.
"Naš ured na različite načine otvara prostor mladim i kreativnim
autorima i tvrtkama iz Zadra, koje na originalan i drugačiji
način predstavljaju ono što je naš grad i kakve sve mogućnosti
nudi. Iznimno smo zadovoljni gledanošću Goićevog filma na nama
važnim emitivnim turističkim tržištima. Ukoliko bismo pritom
osvojili neku od nagrada na ova dva festivala, to bi i formalno
potvrdilo kvalitetu lokalnih kreativaca i našu viziju te ujedno
doprinijelo većoj promotivnoj vidljivosti našeg grada na iznimno
konkurentnom europskom i svjetskom turističkom tržištu", govori
Paleka.
Hoće li na kraju film biti ovjenčan i nekom festivalskom
nagradom, doznat ćemo već 14. listopada u hotelu Regent Esplanade
u Zagrebu, odnosno u Ourému u Portugalu 28. listopada.
Vezane vijesti
-
Ludovico Maurina održat će predavanje "The Watermills of Dalmatia in Historical Cartography - a journey through space and time following the traces of old watermills" u četvrtak 12. prosinca 2024. u 18 sati na Odjelu za geografiju u učionici br. 33.
-
Iz zadarske Elektre stiže obavijest o privremenom prekidu u opskrbi električnom energijom zbog radova prema sljedećem rasporedu
-
u vremenu od 05. do 10. prosinca u Podgrađu nepoznati počinitelj je iz garaže 66-godišnjeg vlasnika otuđio motornu pilu i meso divljači iz zamrzivača. Materijalna šteta iznosi nekoliko stotina eura.
-
Inspirirana tradicijom i prošlim vremenima, kolekcija donosi staklene konjiće, pahuljice te stakleni bor. Posebnu pažnju plijeni novi set ukrasa pod nazivom „Nostalgija“, koji evocira toplinu i sjećanja na djetinjstvo uz starinske blagdanske motive.
Izdvojeno
-
Dvanaesto kolo AdmiralBet ABA lige u četvrtak otvaraju Zadar i Borac Mozzart. Momčad iz Čačka prošle je godine tijesno slavila na Višnjiku, rezultatom 79:80, nakon što je Luka Božić promašio šut za pobjedu.
-
Rentlio, zadarska hospitality-tech tvrtka specijalizirana za razvoj tehnoloških rješenja u turizmu koja broji četrdeset zaposlenika, odnijela je čak četiri prestižne nagrade na dodjeli priznanja za najbolje poslodavce u Hrvatskoj.
-
10. prosinca 2024. godine održana je 27. sjednica Vijeća Grada Nina s 24 točke dnevnog reda.
-
Turistička je zajednica Zadarske županije organizirala okupljanje renomiranih chefova, sommeliera, predstavnika ključnih institucija, stručnjaka i iskusnih turističkih djelatnika
Reci što misliš!