Događaji

#sezona

HTZ u suradnji s Expediom i ETC-om promovira Hrvatsku na američkom tržištu

HTZ u suradnji s Expediom i ETC-om promovira Hrvatsku na američkom tržištu

Hrvatska turistička zajednica od 1. srpnja na američkom tržištu provodi promotivnu kampanju u sklopu koje su istaknuti oni turistički proizvodi i doživljaji, kao i destinacije za kojima je među američkim ljubiteljima putovanja iskazan najveći interes.

Kampanja se provodi u suradnji s Expediom, travel platformom koja obuhvaća preko 200 mrežnih stranica u više od 70 zemalja svijeta, a koja je posebno popularan i korišten alat u pretraživanju i bukiranju putovanja među Amerikancima.

„Kada govorimo o hrvatskom turizmu i dalekim tržištima, SAD je naše najvažnije tržište s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet. Navedeno potvrđuju i rezultati pojedinih istraživanja prema kojima oko 27 posto svih online pretraga o Hrvatskoj dolazi upravo s američkog tržišta. Ovom kampanjom želimo dodatno istaknuti ono najbolje što imamo, odnosno želimo iskoristiti sve potencijale koje nam nudi ovo tržište i putnici koji sve bolje prepoznaju Hrvatsku kao turističku destinaciju koju žele posjetiti“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.


Reci što misliš!