#turizam
TZ Zadar unaprijedila platformu Zadar Travel i provodi intenzivnu kampanju na emitivnim turističkim tržištima
Druga po redu turistička sezona u globalnim pandemijskim okolnostima uvjetovala je smanjen broj gostiju koji za dolazak u destinaciju koriste letove niskobudžetnih kompanija, a s druge strane je uvjetovala trend last minute rezervacija smještaja.
Cilj je maksimalno iskoristiti platformu i pomoći privatnim zadarskim iznajmljivačima.
Kako bi povećali vidljivost i konkurentnost privatnih zadarskih
iznajmljivača, u suradnji sa Strukovnom skupinom obiteljskog
smještaja pri HGK, zadarska Turistička zajednica odlučila je
maksimalno iskoristiti svoju online
platformu Zadar Travel.
Osmišljena je i realizirana promotivna kampanja Safe Stay in
Zadar u kojoj je iskorišten postojeći sustav za last minute
booking privatnog smještaja koji se nalazi na dvije platforme –
unutar osnovne web stranice zadarske Turističke zajednice te u
obliku mobilne aplikacije na iOS i Androidu.
- Kriza s dolascima turistima događa se uvijek uslijed opće
nesigurnosti, i to kod svih vrsta putovanja, a naročito se
reflektira na privatne iznajmljivače koji su orijentirani na
goste koji koriste letove niskotarifnim zračnih prijevoznika.
Kako im se položaj na tržištu znatno pogoršao, odlučili smo ove
sezone maksimalno iskoristiti našu postojeću nagrađivanu
platformu. U tehničkom smislu smo je ažurirali i unaprijedili te
dodali oznaku Safe Stay in Croatia za sve one objekte koji su je
dobili, što je vidljivo na stranici na kojoj komuniciramo
ovogodišnju kampanju, kaže direktor zadarskog TZ-a Mario
Paleka.
Tako su djelatnici TZ grada Zadra tijekom svibnja putem poštanskih dopisnica, telefonski, mailom ili osobno kontaktirali nekoliko tisuća prijavljenih zadarskih iznajmljivača ponudivši im mogućnost ulaska u sustav Zadar Travel. Sustav je u potpunosti besplatan za iznajmljivače i goste te se njihova međusobna komunikacija vrši neposredno iz aplikacije telefonskim pozivom ili e-mailom bez posrednika i skrivenih troškova.
- Sada više od 500 iznajmljivača nudi svoj smještaj u našem
sustavu Zadar Travel, od čega je polovica onih koji su
prijavljeni i u postojeći Safe Stay projekt Ministarstva turizma
i sporta, pa su kao takvi istaknuti u ponudi - dodaje Paleka
naglašavajući kako je sredinom lipnja TZ počeo s intenzivnom
kampanjom na ovosezonska četiri ključna tržišta – hrvatsko,
češko, mađarsko i poljsko. U kombinaciji s nacionalnom kampanjom
HTZ-a, promocija Zadra na ovim emitivnim turističkim tržištima u
pandemijskim uvjetima daje rezultate – što pokazuje i statistika
dolazaka i noćenja u prvoj polovici godine – a provodi se putem
PR članaka u utjecajnim medijima i intenzivnim oglašavanjem na
platformama Facebook, Instagram i Google, dok se u samom gradu
aplikacija promovira na tiskanim plakatima i city light oglasima.
Vrijednost projekta iznosi oko 400 tisuća kuna, a prema trenutnim
projekcijama trajat će do kraja srpnja, uz mogućnost produženje i
tijekom kolovoza.
Od 15. lipnja stranicu je posjetilo 75.000 posjetitelja u 120.000
navrata. Stranice su se prikazale preko 300 tisuća puta, što daje
prosjek od 3 stranice po posjeti, dok je aplikacija na Androidu i
iOS-u ukupno preuzeta preko 20.000 puta. Najviše zainteresiranih
za smještaj i posjet Zadru iz inozemstva dolazi iz Budimpešte (11
tisuća posjeta), Praga (8 tisuća posjeta), Varšave (7 tisuća
posjeta), Vroclava, Katowice, Poznana, Brna i Gdanjska.
Hrvatsku je varijantu stranice posjetilo 18 tisuća posjetitelja u
32 tisuće navrata i to najviše iz Zagreba.
U navedenom su periodu korisnici preko 7 tisuća puta kliknuli na
opisne poveznice objekata koji su oglašeni na Zadar Travel
sustavu, kojih je trenutno nešto preko 500. Potencijalni gosti su
300 puta iz aplikacije kontaktirali iznajmljivače putem e-mail
adrese, dok je kontakt mobitelom prema iznajmljivačima neposredno
iz sustava obavljen preko 200 puta u nepunih mjesec dana.
Korisnici su do sustava tijekom kampanje uglavnom došli putem
mobilnih uređaja (preko 80% posjeta). Dominiraju posjete žena iz
svih dobnih skupina, iz čega iščitavamo kako ljepša polovica puno
aktivnija u traženju i realizaciji smještaja za godišnje odmore.
Nažalost, ali donekle i očekivano, padom frekvencije letova na
zadarskoj Zračnoj luci opalo je i zanimanje za posjet Zadru
najmlađe dobne skupine obuhvaćene analitikom od 18 do 24 godine.
Vezane vijesti
-
U petak, 13. prosinca, na dan Sv. Luce, u Koncertnoj dvorani braće Berse s početkom u 19 sati, adventsko pripovijedanje - "Ferali u noći- priče koje nose svjetlo".
-
U sklopu izvođenja radova tvrtke Euro projekt d.o.o. na izgradnji javnog sustava odvodnje od nedjelje, 15. prosinca 2024. godine započinje izvođenje radova na rekonstrukciji i dogradnji kanalizacijske i vodoopskrbne mreže na području gradskog naselja Vidikovac.
-
LUKORAN - Uginula lešina dupina već dva tjedna stoji na škrapama kod mjesta Lukoran na otoku Ugljanu. Čitateljica javlja da nitko od odgovornih do sad nije reagirao.
-
Tijekom radova do ponovne uspostave vodoopskrbe, cisterna s vodom za ljudsku potrošnju biti će smještena na Crkvenom kod kućnog broja 11.
Izdvojeno
-
Na bjelovarskoj IT i tehnološkoj konferenciji B:IT.con 2024., koja je počela u subotu u bjelovarsko Domu kulture glavna tema je 'umjetna inteligencija', a oko 400 sudionika će se upoznati s najnovijim trendovima u IT sektoru.
-
Zaposlenici švedskog proizvođača i trgovca namještaja u Hrvatskoj dobit će zasad najobilniju poznatu “božićnicu” – iznosit će između 2.000 i 2.300 eura.
-
Lindsey Vonn je objavila da će se vratiti u Svjetski kup po prvi put nakon gotovo šest godina u dva superveleslaloma u St. Moritzu u Švicarskoj 21. i 22. prosinca.
-
Atmosfera na Trgu Petra Krešimira IV bila je ispunjena toplinom, zajedništvom i radošću, a doček Svete Lucije postao je još jedan nezaboravan trenutak u adventskom kalendaru Paga
Reci što misliš!