Projekt je provodila Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA
Predstavljeni rezultati projekta ADRION 5 SENSES
Završna konferencija projekta ADRION 5 SENSES_ Building the ADRION Brand Name in Tourism: Indulging all Five Senses održana je u petak 11. prosinca 2020. godine.
Konferencija je organizirana od strane vodećeg partnera, Regije Epirus iz Grčke, a uzimajući u obzir situaciju uzrokovanu pandemijom koronavirusa, ista je održana preko platforme Zoom.
Konferenciji su, uz vodećeg partnera, prisustvovali i predstavnici partnera na projektu iz Italije (Razvojna Agencija SPIRO, Ferrara), Slovenije (Regijska razvojna agencija d.o.o. Nova Gorica), Bosne i Hercegovine (Sarajevska regionalna razvojna agencija d.o.o.), Srbije (Regionalna agencija za ekonomski razvoj Šumadije i Pomoravlja d.o.o.), Albanije (Albanski razvojni fond)i Crne Gore (Nacionalna Turistička Organizacija) te Grčke (Razvojna agencija Evia SA).
U ime Agencije ZADRA NOVA konferenciji su nazočili Ive Surić, Nika Cohen i Karla Ciketić. Osim partnera i njihovih ključnih dionika, na konferenciji su sudjelovali i predstavnici zajedničkog tajništva Jadransko-jonskog programa transnacionalne suradnje ADRION.
Projektom se definirala zajednička turistička Strategija i Akcijski plan Jadransko-jonske regije koja je rezultirala razvojem novog turističkog proizvoda, Mapom doživljaja. Ona objedinjuje svih pet osjetila: sluh, vid, njuh, opip i okus te kroz zvukove, boje, teksture, mirise i gastronomske osobitosti povezuje transnacionalno područja Jadransko-jonske regije. Izrađena je i zajednička višejezična web platforma te je opremljen i pokrenut izložbeni centar od strane svakog projektnog partnera. Fokus projekta bio je na stvaranju održivog razvojnog modela turističkog sektora osnovanog na inovativnoj, visoko kvalitetnom turističkom ponudom i uslugama.
Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA predstavila je zajedničku strategiju i akcijski plan Jadransko-jonske regije za čiju izradu je bila i odgovorna. Jednako tako je sudjelovala u predstavljanju održivog plana daljnjih aktivnosti. Vodeći partner je više puta tijekom konferencije izrazio zahvalnost Agenciji ZADRA NOVA na kvalitetnoj suradnji i vodstvu radnog paketa WPT1 Strategija.
Projekt ADRION 5 SENSES proveo se u sklopu Programa transnacionalne suradnje INTERREG ADRION 2014. – 2020. Ukupna vrijednost projekata iznosila je 1.437.076,09 eura, dok je proračun Agencije ZADRE NOVE iznosio 166.696,20 eura.
Vezane vijesti
-
Početna konferencija projekta Doma za odgoj djece i mladeži Zadar „Za bolje sutra, za sretnija jutra“ održana je u srijedu 24. studenoga 2021. godine u prostoru Matice hrvatske Zadar.
-
Osoblje Opće bolnice Zadar ovim se putem educiralo o prednostima pneumatskog transportnog sustava cijevi kao i praktičnom radu s istima.
-
U predivnom ambijentu Maškovića Han danas je predstavljen projekt MADE IN-LAND koji okuplja ukupno devet partnera iz Jadranskih regija Hrvatske i Italije.
-
Centru za socijalnu skrb Zadar dodijeljen je ugovor za projekt „Jačanje i udruživanje kapaciteta obiteljskih centara širenjem izvaninstitucijskih socijalnih usluga“ ukupne vrijednosti 2.571.408,00 kuna.
Izdvojeno
-
Elon Musk je postao prva osoba koja je dosegla bogatstvo procijenjeno na više od 400 milijardi dolara, prema Forbesu i Bloombergu.
-
Američka pjevačica i kantautorica Taylor Swift rekla je kako je činjenica da će u povijest ući kao najnagrađivanija dobitnica Billboardovih glazbenih nagrada za nju "najljepši rani rođendanski dar".
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Evo još jedne Božićne humanitarne akcije kojoj je cilj prikupljanje sredstava i ostalih donacija Udruzi za pomoć ženi I djetetu ‘’Duga’’, koja u gradu Zadru djeluje od 1999. godine.
Reci što misliš!