Događaji

Sigurnost ostaje glavni preduvjet putovanja

Hrvatska zabilježila najmanji pad u broju noćenja od svih mediteranskih država

Hrvatska zabilježila najmanji pad u broju noćenja od svih mediteranskih država
Dino Stanin/PIXSELL

Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac putem video poziva održala je sastanak s direktorima Predstavništava Hrvatske turističke zajednice u inozemstvu na temu evaluacije rezultata u 2020. godini te financijskih pokazatelja.

Na samom početku ministrica Brnjac istaknula je činjenicu kako je Hrvatska protekle godine imala najbolje rezultate na Mediteranu te naglasila kako dio zasluga pripada upravo direktorima Predstavništva HTZ-a u inozemstvu, koji su poduzimali velike napore kako bi Lijepa naša bila adekvatno predstavljena na tržištima na kojima djeluju. 

„S obzirom da smo i ove godine bili poželjna auto destinacija turistima iz zemalja našeg okruženja, za očekivati je da će i sljedeće godine na dobitku biti auto destinacije, last minute potražnja, smještajni kapaciteti viših kategorija i to oni izdvojeni koji pružaju izoliranost“, istaknula je ministrica Brnjac te dodala kako unatoč tome daleka tržišta moraju biti spremna pravovremeno reagirati kada avionske linije ponovno budu uspostavljene prema Hrvatskoj.

Posljednji podaci Eurostata o turističkom prometu u Europskoj uniji pokazuju da je Hrvatska u razdoblju od siječnja do srpnja ove godine, od svih mediteranskih zemalja, zabilježila najmanji pad u broju domaćih i stranih turista te u ostvarenim turističkim noćenjima. Ove fizičke pokazatelje prate i oni financijski u kojima je konzervativna procjena kako će godina završiti na 50% prihoda od turizma u odnosu na rekordnu prošlu godinu, što je s obzirom na okolnosti dobar rezultat.

Prema podacima Porezne uprave u prvih osam mjeseci ove godine iznos fiskaliziranih računa u djelatnostima iznosi 57 posto vrijednosti u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

„Već sada možemo reći da će i sljedeće godine glavni motiv ili bolje reći uvjet putovanja biti sigurnost, stoga su nam više no ikada ranije potrebne kvalitetne i ciljane marketinške kampanje, koje će nam osigurati vidljivost na najvažnijim emitivnim tržištima“, zaključila je Brnjac.

Direktori Predstavništva HTZ-a u inozemstvu predstavili su stanje destinacije Hrvatske u svojim predstavništvima te operativne planove i prioritete za 2021. godinu.

Ministrica Brnjac zahvalila se svima na dosadašnjoj suradnji te naglasila kako očekuje potpuni angažman i spremnost u cilju održivosti turizma tijekom ovog izazovnog razdoblja.