Događaji

dvije dodatne učionice

Započeli su radovi na uređenju drugog kata zgrade OŠ Jurja Dalmatinca u Pagu

Započeli su radovi na uređenju drugog kata zgrade OŠ Jurja Dalmatinca u Pagu
GP / eZd

Započeli su radovi na uređenju 2. kata zgrade OŠ Jurja Dalmatinca u Pagu koji obuhvaćaju prenamjenu prostora na način da će se od postojeće 4 učionice, rušenjem zidova i ponovnim pregrađivanjem, dobiti 6 učionica.

Učionice će prema broju učenika u razrednom odjelu površinom zadovoljavati pedagoški standard te će se time stvoriti uvjeti za rad u jednoj smjeni. Uredit će se podovi, zidovi, izmijeniti elektro-instalacije i postaviti klima uređaji na drugom katu.

Za vrijeme radova učenici od 5. do 8. razreda će od 23. do 30. rujna imati nastavu na daljinu, a učenici od 1. do 4. razreda nastavu u popodnevnoj smjeni u školi.

"Realizacija ovog projekta jako je važna za podizanje kvalitete odgojno-obrazovnog rada i podizanje pedagoškog standarda jer će se njome ostvariti prostorni uvjeti za rad u jednoj smjeni. To je posebno važno za sve učenike od 1. do 4. razreda u matičnoj školi, njihove učitelje i roditelje", istaknula je ravnateljica škole Željka Zubović koja je jutros s Antom Fabijanićem, gradonačelnikom Grada Paga obišla školu i izvijestila ga kako radovi napreduju.

"Projekt rekonstrukcije 2. kata zgrade osnovne škole u Pagu je produkt dobre suradnje između OŠ "Jurja Dalmatinca", Grada Paga i Zadarske županije. Zgrada OŠ "Jurja Dalmatinca" izgrađena je 1966. godine, a nakon obnove krova, fasade, izmjene vanjske stolarije uređuje se i unutrašnji prostor kako bi se osigurali uvjeti za rad u jednoj smjeni te produženi boravak učenika u školi. Zahvaljujem ravnateljici škole na njezinoj upornosti i zalaganju da se stvore preduvjeti za ovaj projekt te ministarstvu i županiji jer su prepoznali njegovu važnost", rekao je gradonačelnik Grada Paga Ante Fabijanić.

Vrijednost projekta je 958.232,63 kune, od čega Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova Europske unije osigurava 70%, a Zadarska županija 30%. Izradu projektne dokumentacije financirao je Grad Pag.


Reci što misliš!