google radi na otklanjanju problema

Moguće poteškoće kod isporuke brodskih i trajektnih karata mailom

Marko Dimić/PIXSELL

U četvrtak, 20. kolovoza 2020. godine, u jutarnjim satima, Google je na svojim službenim web stranicama svoje korisnike obavijestio o globalnom problemu isporuke mailova putem Google servisa.

Zbog navedenih problema, moguće su poteškoće kod isporuke karte
mailom prilikom kupovine putnih karata putem digitalnih kanala
prodaje Jadrolinije, mobilne aplikacije mJadrolinija i web
stranice Jadrolinije.

Bez obzira na ovu, globalnu poteškoću, kupnja karata putem
mobilne aplikacije i web stranice i dalje je moguća. Putnici
svaku kartu kupljenu putem mobilne aplikacije mJadrolinija mogu
pronaći unutar aplikacije u rubrici “Moje karte” te istu
iskoristiti za ukrcaj na brod. Putnici koji kupnju obavljaju
putem web stranice Jadrolinije također mogu nesmetano dohvatiti
svoju kartu prilikom obavijesti o uspješnoj kupovini, putem linka
pod nazivom e – Karte.

Jadrolinija će svojim putnicima nastojati pomoći u nastavku
nesmetane kupnje karata te osigurati ugodno iskustvo online
kupovine, bez obzira na aktualan problem, priopćio je nacionalni
brodar.

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest