Događaji

info

Zahtjev za otočne iskaznice za povlašteni prijevoz može se podnijeti putem sustava e-Građani

Zahtjev za otočne iskaznice za povlašteni prijevoz može se podnijeti putem sustava e-Građani
Milan Šabić/PIXSELL

Agencija za obalni linijski pomorski promet obavještava otočane da Zahtjev za izdavanje otočne iskaznice za povlašteni prijevoz mogu podnijeti putem sustava e-Građani.

Agencija za obalni linijski pomorski promet obavještava otočane da Zahtjev za izdavanje otočne iskaznice za povlašteni prijevoz mogu podnijeti putem sustava e-Građani.

Elektronička usluga podnošenja zahtjeva za izdavanje otočne iskaznice dostupna je poveznici https://www.otocna-iskaznica.hr te na službenoj stranici Agencije za obalni linijski pomorski promet. Usluzi će se također moći pristupiti i direktno preko portala e-Građani odabirom usluge iz kategorije Promet i vozila.

Korisnici će elektronskim putem moći podnijeti zahtjev za izdavanje otočne iskaznice za osobu ili za vozilo te će putem sustava e-građani biti obaviješteni o statusu svog zahtjeva. Korisnik za uspješnu obradu zahtjeva prije popunjavanja Zahtjeva online treba imati izvršenu uplatu u državi proračun za izdavanje otočne iskaznice (65,00 kn za izdavanje otočne iskaznice za osobu i 80,00 kn za iskaznicu za vozilo) kao i skeniranu fotografiju za osobni dokument (dimenzija 35 mmX 45 mm) koja će se aplicirati na otočnu iskaznicu za osobu. Otočna iskaznica će korisnicima biti dostavljena u poštanski ured koji odaberu prilikom podnošenja zahtjeva, a u roku od 20 dana od dana odobrenja zahtjeva.

I dalje će se zahtjevi zaprimati u poštanskim uredima s popisa:

POPIS POŠTANSKIH UREDA ZA ZAPRIMANJE ZAHTJEVA ZA IZDAVANJE OTOČNIH ISKAZNICA

Za tehničku podršku ili prijavu problema korisnici se mogu obratiti na kontakt telefon 0800 0440 (Radno vrijeme kontakt centra: Pon-Pet od 08:00-16:00) ili na e-mail adresu za prijavu problema: podrska@otocna-iskaznica.hr .


Reci što misliš!