
Na nekoliko lokacija u gradu Zadru niknule su oznake za mjerenje brzine i zbunile građane, evo o čemu se radi
U sklopu pilot aktivnosti projekta Schooolhoods (URBACT IV program) Grad Zadar provodi terenska istraživanja u definiranim zonama.
Zone se odnose na dijelove oko pojedinih osnovnih škola na području grada Zadra, na kojima su postavljena automatska brojila prometa.
Navedeno istraživanje se provodi na sljedećim lokacijama, a definirane su u suradnji s Policijskom upravom zadarskom:
- Lokacija 1: Ulica Nadbiskupa Vicka Zmajevića 46 (zona OŠ Krune Krstića);
- Lokacija 2: Ulica Nadbiskupa Vicka Zmajevića 35 (zona OŠ Krune Krstića);
- Lokacija 3: Put Stanova 53/55A (zona OŠ Stanovi);
- Lokacija 4: Ulica Asje Petričić 7 (zona OŠ Šimuna Kožičića Benje);
- Lokacija 5: Vukovarska ulica 4H (zona OŠ Zadarski otoci);
- Lokacija 6: Ulica Mihovila Pavlinovića 4 (zona OŠ Petra Preradovića);
Dvije faze
Tijekom prve faze terenskog istraživanja, utvrđivanje brzine provodilo se bez najave s ciljem identifikacije stvarne, uobičajene brzine kretanja vozila u definiranim zonama, odnosno prometnicama.
U drugoj fazi terenskog istraživanja, uz brojila istaknuta su upozorenja „MJERENJE BRZINE“, kako bi bilo moguće usporediti učinak prisutnosti “radara” u zonama škola odnosno utjecaj prisutnosti radara u odnosu na period kada ga nema.

Provodi se do kraja tjedna
Pilot aktivnost provodi se u funkciji identifikacije prometnog opterećenja i brzine kretanja automobila u zonama osnovnih škola odnosno na lokacijama definiranih sukladno projektnoj metodologiji te definiranja analitičkih pokazatelja u funkciji potvrđivanja ili odbacivanja projektnih hipoteza i definiranja mjera Schoolhoods akcijskog plana. Navedena terenska istraživanja provodit će se do kraja tjedna.
Projekt SCHOOLHOODS, u sklopu svojih aktivnosti, stavlja fokus na zdravlje i sigurnost djece pri odabiru načina dolaska u školu.
Naglasak je na radu s učenicima, roditeljima i učiteljima na zajedničkom stvaranju rješenja koja će učenicima omogućiti da sami aktivno putuju u školu.






