Događaji

procijenjena vrijednost rekonstrukcije je 7,5 milijuna kuna

Višnjik raspisao natječaj za rekonstrukciju i zakup prostora bivše vojne menze

Višnjik raspisao natječaj za rekonstrukciju i zakup prostora bivše vojne menze
Nenad Opačić / Višnjik

ŠC Višnjik objavio je natječaj za davanje u zakup poslovnih prostorija u sklopu kompleksa Športskog centra Višnjik Zadar.

Predmet natječaja je davanje u zakup poslovnih prostorija u sklopu kompleksa Športskog centra Višnjik, Splitska 3, 23000 Zadar,  i to dijela građevine izgrađene 1963.g. koja se koristila kao kuhinja i blagovaonica, jugozapadno od sportske dvorane Krešimir Ćosić u sklopu ŠC Višnjik u naravi  486 m2 poslovnog prostora ugostiteljske namjene u prizemlju poslovne zgrade, te skladišnog pomoćnog prostora u podrumskom dijelu građevine, uz uvjet:

1. Unutrašnjeg uređenja i opremanja prostorija koje su predmet zakupa i privođenja istih namjeni.

2. Izvođenja radova na rekonstrukciji, mogućem rušenju, izgradnji i uređenju građevine sukladno Idejnom rješenju rekonstrukcije i izgradnje i pratećim projektima. Radovima se planira  izgradnja građevine na način izgradnje 469 m2 uredskih prostora na katu građevine do stupnja visoki roh bau, bez pločica, parketa i sanitarije, te izgradnje u prizemlju građevine prostorija sadržaja: prodajni prostori za prodaju ulaznica i navijačkih rekvizita – suvenirnica, prostorije za udrugu navijača, te Muzej košarke, također sve do stupnja visoki roh bau.

Radovi na rekonstrukciji, mogućem rušenju i izgradnji  procjenjuju se u iznosu od 7.500.000,00 kn + PDV, te je odabrani zakupac  u obvezi temeljem okvirnog Idejnog rješenja izraditi idejni, glavni i izvedbeni projekt o svom trošku po prethodnoj suglasnosti zakupodavca koji se obvezuje pokrenuti postupak radi potrebnih izmjena prostorno-planskih akata za planiranu izgradnju. Radovi se moraju dovršiti u roku od 15 mjeseci računajući od ishođenja upravnog akta za planiranu izgradnju.

Navedeni poslovni prostor u prizemlju objekta daje se u zakup za obavljanje ugostiteljske djelatnosti, putem natječaja u viđenom stanju na rok od 20 godina.

Početna cijena zakupa za predmet zakupa utvrđuje se u iznosu od 5.400 eura mjesečno, plativo u kunama po srednjem tečaju HNB-a, na ugovorni dan plaćanja, uvećano za dužni iznos PDV-a.

Zakupac jamči početak izvođenja građevinsko-obrtničkih radova rekonstrukcije, mogućeg rušenja i uređenja objekta, te unutrašnjeg uređenja i opremanja radi  privođenja predmeta zakupa namjeni obavljanja ugostiteljske djelatnosti u roku od 2 mjeseca od potpisivanja ugovora o zakupu,  a nakon ishođenja potrebne dokumentacije.

Za radove na rekonstrukciji, mogućem rušenju  i izgradnji zakupac je dužan  dostaviti pismo namjere poslovne banke da će zakupcu izdati jamstvo za dobro izvršenje ugovora, odnosno izvođenje radova rekonstrukcije i izgradnje u označenom roku i to u vidu bezuvjetne garancije odnosne poslovne banke na prvi poziv na iznos od 7.500.000,00 kn + PDV i rokom važenja od 15 mjeseci + 30 dana respiro računajući od dana potpisa ugovora o zakupu.

Troškovi ishođenja minimalnih tehničkih uvjeta za obavljanje djelatnosti zakupca, kao i eventualno potrebnih drugih dozvola padaju na zakupca.  Vrijednost izvršene investicije, radova, i ugrađene opreme na rekonstrukciji, mogućem rušenju i izgradnji se uračunava u zakupninu.  Za vrijeme trajanja građevinskih radova zakupnina se ne obračunava.

Pravo sudjelovanja na javnom natječaju pripada pravnim i fizičkim osobama registriranim za obavljanje djelatnosti za koju se natječu.

Ukoliko ponudu podnosi punomoćnik ili zakonski zastupnik dužan je u originalu ili ovjerenom prijepisu priložiti ovjerovljenu punomoć.

U slučaju primitka dvije ponude s istim ponuđenim iznosom, prednost će imati ponuda koja je prva zaprimljena. U slučaju da najpovoljniji ponuditelj odustane od zaključenja Ugovora, odabrat će se drugi najpovoljniji ponuditelj, te će se s njim sklopiti Ugovor.

Krajnji rok za podnošenje prijava, bez obzira na način dostave je 10. srpnja 2019. godine do 10:00 sati.

IDEJNO RJEŠENJE


Reci što misliš!